5 תשובות
הגיוני
לא, אנשים חושבים שזוגיות ואהבה זה שיש פרפרים וזיקוקים, אבל זה לא אמור להיות ככה - אהבה היא שקטה, רגועה, שאת מרגישה בנוח איתו, חמימות - את מרגישה בית.
זה הגיוני לאהוב בלי הפרפרים - הפרפרים האלו הם חרדה, הגוף משדר חרדה, וזה לא אמור להיות ככה, את אמורה להרגיש מוגנת, בבית.
זה הגיוני לאהוב בלי הפרפרים - הפרפרים האלו הם חרדה, הגוף משדר חרדה, וזה לא אמור להיות ככה, את אמורה להרגיש מוגנת, בבית.
מתרגלים להכל בסוף
כן זה מוזר
זה תקין, בסופו של דבר הפרפרים יורדים
באותו הנושא: