6 תשובות
התאבדות של חלקם
כי הם בדרך כלל באים משכונות עוני ובאים מעולמות קשים וכנופיות ודברים כאלה ויש מלא ריבים שם וגם הם אומרים מלא פעמים את כל מה שהם חושבים
לרוב זה בגלל המקומות שהם באים מהם
כמו שבולי אמר
גם יש המון שלוקחים סמים
גם יש המון שלוקחים סמים
סמים
זה לא רק ראפרים
בכללי אנשים שהחיים שלהם משתנים בדרסטיות כמו זמרים פופולאריים שבאו מכלום או טיקטוקרעם שפרצו בשנייה
לפעמים העובדה שכולם מסתכלים עלייך ואתה מפורסם מכניסה למלא חרדות וכתוצאה מזה הם לוקחים סמים בשביל לברוח מהמציאות ולפעמים מתים מזה או סתם מתאבדים כי הם לא מסוגלים להתמודד עם הסיטואציה
בכללי אנשים שהחיים שלהם משתנים בדרסטיות כמו זמרים פופולאריים שבאו מכלום או טיקטוקרעם שפרצו בשנייה
לפעמים העובדה שכולם מסתכלים עלייך ואתה מפורסם מכניסה למלא חרדות וכתוצאה מזה הם לוקחים סמים בשביל לברוח מהמציאות ולפעמים מתים מזה או סתם מתאבדים כי הם לא מסוגלים להתמודד עם הסיטואציה
באותו הנושא: