66 תשובות
שואל השאלה:
נו תנו משהו מצחיק
אנונימית
תתעלמי, אל תתקני אפילו
או שתעני להם כאילו הם המין ההפוך וכשהם יגידו אני בן/ בת תגידי אה, חשבתי שזה הקטע היום, לענות הפוך
להאריך שיער
להפוך את הגבות לדקות יותר
או שתשימי קשת או משהו נשי שלא יתבלבלו

גם חשבו שאני בן חח מבינה אותך
כי עם קצר אי אפשר לדעת אצלי
שואל השאלה:
עדיין לא מה ששאלתי^
אנונימית
*להסתכל לצדדים ו"לא להבין" על מי מדברים
*להתפוצץ מצחוק
*לפנות אליהם הפוך
אהה

תעני להם הפוך
עד שיקלטו
אם זה גבר תעני לו: "אז מה להביא לך גברת?"
ולאישה: "מה אתה רוצה אדוני?"
חכי שיהיה להם מבט מבולבל ואז תעני: "אני לא בן אז למה לפנות אליי ככה"
אבל אחרכך תצייני שזה בצחוק שלא סתם ידאגו שהם פגעו בך ושהבעיה בהם
אבל לא לערסים שלא יהיו פיצוצים
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי^^
אנונימית
להתלבש יותר נשי
אנונימית
ואם אני בת, יש לך בעיה עם זה? או שאת/ה/ם פשוט אוהבים בנים...
שואל השאלה:
בחיים לא השיער הקצר שלי זה הדבר הכי יפה שיש
אנונימית
שואל השאלה:
^^רוב הזמן לא ממש אומרים לי "את נראת כמו בן" אלא פשוט פונים אליי בתור בן(:
אנונימית
תדברי אליהם במין הפוך משלהם
"ולמה אתה חושב שאני בן?"- אם את מנסה לצאת רצינית יותר
נו אני 20 ונראה 16 17 אומרים 13 לי לא אכפת לי בכלל להגיד אני בת וסיימנו
שואל השאלה:
^למה לתקוף חחח(: סך הכל ביקשתי קטילות או משהו לא באמת אכפת לי כשחושבים שאני בן זה מצחיק אותי
אנונימית
יש לך שיער קצר?
שואל השאלה:
יש לי קרה מתולתל קצר ומאז שהסתפרתי התחילו להתבלבל אז כנראה שזה זה. למרות שבזמן האחרון אני גם לובשת יותר אוברסייז
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אפסיק לגלח רגליים אני אראה כמו קוף לא כמו בן
אנונימית
לכל אלה שכתבו לה פה להאריך את השיער או להתנהג יותר נשי - מה הפאקינג בעיה שלכם? למה שתשנה את מי שהיא ואת איך שהיא אוהבת להיות בגלל כמה אנשים שלא מבינים שהיא בת?

ולשאלה- תדברי בלשון נקבה והם כמו יבינו...
או שתגידי "סליחה, אני בת.."
אגב אאוץ' זאת אחלה תגובה בעיניי
לדעתי- את לא חייבת לענות להם משהו מצחיק או שיביש אותם.
הם לא עושים את זה בכוונה, אני בטוחה שאת מהממת, אבל כנראה התספורת קצת מבלבלת.
אל תשני משהו, פשוט תגידי להם שאת בת, הם יבינו ויתנצלו.
אנונימית
"שיער קצר או בגדים "גבריים" לא שווה בן.
שואל השאלה:
^^לא מביישת חס וחלילה, צוחקת איתם
אנונימית
שואל השאלה:
^^ברור שלא, אני ככה ואני בת לכל דבר והכי נשית שיש. אבל זה לא משנה את העובדה שיש כאלה שמתבלבלים
אנונימית
שואל השאלה:
^את לא מתבלבלת אבל יש אנשים שכן, אין מה לעשות חוץ מלקחת את זה בקלות
אנונימית
כן. "אני לא בן, אני בחורה גאה ועצמאית, וזה שיש לי איבר מין גברי לא אומר כלום"
אנונימית
שוב פעם השרירים שלי גורמים לאחרים לחשוב שאני בן
שואל השאלה:
^^זה מדהים
אנונימית
שואל השאלה:
לא יותר ארוך מזה^
אנונימית
נכון^
שואל השאלה:
משהו כזה אבל קצת עם יותר נפח
אנונימית
^ וואו זה מהמםם
וואי זה מושלם ^
זה כנראה לא מצחיק אבל:
"זה שיש לי שפם לא אומר שאני בהכרח בן..."
אגב לא מביו איך מתבלבלים, אף פעם לא ראיתי בן עם שיער כזה
חחח אני מתה שיער קצר זה מושלםם

תפני אליהם במין השני זה ממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
יאפ
אנונימית
אז להאריך אותו
פשוט לענות להם בשאלה בחזרה ולפנות אליהם במין ההפוך
אה רגע אתה מורה חשבתי שאתה נרקומן מהרחוב שמחפש נדבות
וואי זה יהיה מושלם:
אם היא בת תפני אלייה בלשון זכר ואם היא תתקן תגידי "אה..חשבתי שהיום מחליפים מין" או משו

ודרך אגב קןראים לך איה?
אני כששואלים אותי אני אומרת
"פיזית או נפשית? כי פיזית אני בת אבל נפשית אני טרנוזאורוס רקס"
יאו גם לי זה קורה כל הזמן
"אני במעט בטוחה שאני בת.. אבל אם אתה חושב ככה.. מי אני שיאמר אחרת באמת?
גם לי זה קורה, אני פשוט מתעלמת
אולי תגידי, אה וואלה לא ידעתי שאני בן, נחמד לדעת
שואל השאלה:
נופ
אנונימית
"אני בת"
או לדבר על עצמך בלשון נקבה
ישלי גם שיער קצר אז אני מבינה אותך.. אני פשוט מתחילה לדבר איתם והם כבר שומעים על הקול שלי שאני בת
שואל השאלה:
^אני מאוד שמחה שאת מנסה לעזור אבל את ממש לא צריכה
כמו שאמרתי, זה לא מפריע לי כשחושבים ככה, רק מצחיק. הדברים האלה מזמן לא מפריעים לי, סך הכל ביקשתי קצת קטילות כדי להציק לאנשים(:
אנונימית
אני לא בן אל תעליב... חחח
"אני לא רואה שום 'אתה' פה"
אנונימית
למה את/ה/ם אוהב בנים?

חכי דקה אני רק אלך לקבוע ניתוח להגדלת חזה כדי שתקלטי שאני בת

פשוט לענות רק באחי. שכל מילה שנייה שלך תהיה אחי
כשאנשים שומעים אותי בטלפון. עם עונים כן למה את התקשרת
ואז אני שכבר רגיל לקטה מעדיף לא לפדח אז זה נשמע כך
אני:שלום הגעתי ל''הכל לבית''
טלפון:כן איך אפשר לעזור לך גברתי (אני רציני)
אני: כן אמם אה(מתבלבל ומחליט לא להתייחס)
רצית להזמין משלוח של כך וכך וכך
טלפון:אוקי אני שולח לך קישור לתשלום קיבל אותו?
אני:כן. תודה
טלפון:אוקי מצוין עם יש בעיה תרגישי חופשי להתקשר שנית
אני: טוב תודה ודרך אגב אני בן.
טוו טוו טוו
אנונימי
'עדיין לא עשיתי ניתוח'
אני בן
אנונימי
ואנשים חושבים שאני בת
אבל אצלי זה באיזי אני רק נשמע כך בטלפון
אנונימי
vampire :3- מה הקשר גבות דקות יותר למין?
מר-גליל
היא ביקשה עקיצה
וזה לא מתוך רוע זה פשוט כדי להקליל את האווירה
תאמין לי שהבן אדם שהתיחס אליה כמו אל בן יהיה מובך ברמות אחרי שיבין את הטעות שלו
אבל למה ליצור מבוכה? ^
לא אמרתי ליצור מבוכה
אמרתי שהוא יהיה מובך והומור זה מה שיוציא את המבוכה
היא לא עוקצת אותו כדי להביך היא סתם עונה בציניות, לא צריך לקחת כל דבר כעלבון
"יש לי פות"
שואל השאלה:
זה לא יוצר מבוכה זה פשוט מקליל את האווירה(: סך הכל עקיצה קטנה הם לא ילדים קטנים
אנונימית
הומור של ילדי סנטר
אנונימי
לדעתי לא רעיון טוב לענות להם הפוך כי זה לא בכוונה, יכול להיות מצחיק אם תתני להם לפנות אלייך כבן ואחרי כמה משפטים תגידי להם "כן...ואגב, שאלה- מה גרם לכם לחשוב שאני בן?"
או ' מה, שוב פעם שכחתי לגלח?'
לא לעקוץ, אנשים מתבלבלים וזה טבעי. לתקן יספיק, גם ככה אני לא פונה לאנשים כי אני לא יודע מה המגדר שלהם, עכשיו את באה ועוד יותר מורידה את הבן אדם המתבלבל