לא ראיתי אותו בחיים מאז שאני בתיכון ברגע שראיתי אותו חוזר איתי לבניין אני נתקלת בו כמעט כל יום ורואה אותו פשוט כל הזמן , אנחנו לא מכירים ואין לנו חברים משותפים אז אין לי איך לדבר איתו , מאז יצא בבית ספר שהמבטים שלנו נפגשו והוא גם הסתכל , בטיול השנתי יצא שהיה לא מעט פעמים קשר עין וראיתי אותו הרבה מסתובב ליד האוהל שלי לפעמים הסתכל לפעמים לא או שעשה את עצמו והובכתי אבל יכול להיות שזה סתם במקרה יוצא ככה ולא במכוון מהצד שלו כי אני כל הזמן מחפשת אותו או מסתכלת אז אני לא יודעת מה זה אומר