3 תשובות
היה לי פחד ועדיין יש לי
#מעליתפוביה
#מעליתפוביה
כן היה שהייתי קטן היה לי פחד להיתקע בתוך המעלית.
מפחיד אותי להיות לבד במעלית אבל אם יש עוד מישהו איתי אני לא מפחדת(:
באותו הנושא: