4 תשובות
שואל השאלה:
אה פשוט לבוא לאנשים ולשאול אותם
אם הם רוצים להיות חברים שלי?
אה פשוט לבוא לאנשים ולשאול אותם
אם הם רוצים להיות חברים שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
אע טוב
אע טוב
אנונימית
אולי צומת ביל"ו
יש גם עירנוער משהו כזה. לא הייתי שם אף פעם אבל זה אמור להיות לנוער.
תנועות נוער בעיקר והתנדבויות כמו כנפיים של קרמבו
יש גם עירנוער משהו כזה. לא הייתי שם אף פעם אבל זה אמור להיות לנוער.
תנועות נוער בעיקר והתנדבויות כמו כנפיים של קרמבו
נעצתי
ואני יכולה להגיד שהעירונער זה יותר להיפגש אם חברים אבל אפשר גם להכיר
אולי לעבוד במקום מסויים ושם למצוא חברויות
באמת שאין מה סתם לעשות בבילו או בויצמן זה לא שעכשיו כל מי ששם מחפש חברים זה סתם מוזר
ואני יכולה להגיד שהעירונער זה יותר להיפגש אם חברים אבל אפשר גם להכיר
אולי לעבוד במקום מסויים ושם למצוא חברויות
באמת שאין מה סתם לעשות בבילו או בויצמן זה לא שעכשיו כל מי ששם מחפש חברים זה סתם מוזר
באותו הנושא: