8 תשובות
כן
עכשיו
מעצבן
עכשיו
מעצבן
לא
כן איכ סיוט
עושים עלינו כסף
עושים עלינו כסף
שואל השאלה:
מתהה
מתהה
לא.
מורידים את האתר למסך הבית וזה גורם לאתר להיות אפליקצייה מעצמה, ז"א זה לא נכנס מהדפדפן או מהסאפרי.
מורידים את האתר למסך הבית וזה גורם לאתר להיות אפליקצייה מעצמה, ז"א זה לא נכנס מהדפדפן או מהסאפרי.
לי מעולם לא היה פרסומת ואני דרך האפליקציה.
לפעמיים
^^
את נכנסת לאתר של סטיפס דרך הסאפרי - כשאת גוללת למטה/למעלה את המסך אמור להופיע לך ריבוע עם חץ שמופנה כלפי מעלה - תלחצי עליו - אמור להיות רשום "add to home screen" - תלחצי על זה. זה אמור להתווסף למסך הבית שלך, תוודאי שנכנסת לאתר הראשי ולא לשאלה מסויימת, זה אמור לעבוד כשאת רואה שבמסך הבית התמונה היא ירוקה ורשום עליה s, ואם לא תשני את השם לסטיפס.
את נכנסת לאתר של סטיפס דרך הסאפרי - כשאת גוללת למטה/למעלה את המסך אמור להופיע לך ריבוע עם חץ שמופנה כלפי מעלה - תלחצי עליו - אמור להיות רשום "add to home screen" - תלחצי על זה. זה אמור להתווסף למסך הבית שלך, תוודאי שנכנסת לאתר הראשי ולא לשאלה מסויימת, זה אמור לעבוד כשאת רואה שבמסך הבית התמונה היא ירוקה ורשום עליה s, ואם לא תשני את השם לסטיפס.