8 תשובות
בכיף
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
לא כל הטראנסים עוברים ניתוחים, אני יודע שזה מבאס וזה מה שאתה רוצה אבל תמצא את האנשים הנכונים שיתייחסו אליך אותו הדבר גם בלי ניתוח
שואל השאלה:
וזה פשוט לא יורד לי מהראש המחשבות האלה שהייתי חייב להרוס לעצמי את העתיד ואת החלום הכי גדול שלי ושאני אצטרך לסבול כל הזמן כי אין לי מספיק כסף לניתוח עכשיו
אנונימי
אתה יכול לעבור את הוועדה המגדרית בתל השומר ואז הם ישלמו לך על הניתוח
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימי
הוועדה המגדרית זאת הוועדה שאחראית על אישורים לטרנסים
היי אנונימי , קראתי את הפוסט שלך וראיתי שחסכת לניתוח ואתה עובר חרדות, שמי יובל ואני מעמותת עלם שמלווה צעירים ברשתות החברתיות ואני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי ושנוכל לחשוב ביחד מה יכול לעזור לך.
מחכה לך יובל מעלם דיגיטל.
ניתן לפנות אליי פה באתר בהודעות פרטיות, או דרך המייל שלנו [email protected] ,אפשר גם לפנות אלינו באינסטגרם/טיקטוק בפרופיל nayedet.digital ,
יש לנו גם צט שפועל בימי ראשון-עד רביעי בין 20:00-24:00. אפשר לשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות (נכנסים לאתר www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ"ט)