7 תשובות
הם פשוט כנים איתה
רק בצורה לא יפה...
מסכימה איתך באמת לא יפה להגיד ככה...
אם כבר כנה אז בעדינות
הם לא יודעים מי עומד מאחורי המסך
אנשים מרגישים יותר מידי בנוח כי זה אנונימי. אני לא מבינה למה להיות אדם רע גם אם אף אחד לא יודע מי אתה
או שהם קנאים או שהם חסרי טקט
היא שאלה
אבל אנשים פשוט אנונימיים אז לא כזה אכפת להם ומרגישים יותר בנוח לדבר ככה
יש אנשים כנים פשוט חסרי טאקט
יש פשוט חסרי טאקט
ויש אנשים שסתם בא להם לעשות דווקא
כי because
באותו הנושא: