2 תשובות
לא חושבת שאת יכולה ללכת לצו ראשון שאת בכיתה י
רשום את זה שם איפשהו
עדיין לא נפתח לך בכלל אתר מתגייסים את צריכה סיסמא ואת זה מביאות מדניות בכיתה יא