9 תשובות
^ אייפון 11 כבר די התיישן עדיף לה את ה-12
כי בספטמבר יוצא ה-14 גם ככה
רד מגיק 7 וזהו
וואו אייפון. כל חיי הייתי עם גלאקסי והשנה קניתי אייפון 13 (קניתי מוואלה שופס באילת ועלה לי 2,800 כולל מטען ומגן)
זה טלפון מדהים, נוח בטירוף, מצלמה מטורפת והכל נראה מסודר ואסתטי יותר באייפון.

אז ממליצה לך ממש על אייפון 13.
גם אייפון 11 ממש טוב בעיניי וירד לו ממש המחיר אז..

אבל אם אין לך תקציב עכשיו לאייפון ואת לא מתחברת לאייפון אז גלאקסי a52 גם ממש טוב.
^שמע היא בת .. מצלמה כובשת בנות
תשמעי,
לדעתי
אייפון זה נוח (לדעתי זה נוחח כי אני כמה שנים עם זה והיה לי סמסונג ויותר התחברתי לאייפון)
אז הייתי ממליצה לך על ה-12
שואל השאלה:
^^:)))
אנונימית