התחברות הרשמה

יש לי היום לילה לבן במשצים

ואני ממש עייפה.
לרוב אנחנו נשארים עד 3 או 4 לפנות בוקר ואני מפחדת שלא אצליח להחזיק את עצמי.
אין לי זמן לישון עכשיו כי אני כבר צריכה להיות שם עוד מעט, ואין לי אפשרות לחתוך מוקדם..
מה לעשות?
13 ביוני 2022, 17:01
ש"לחמשציםלילה לבן    
3 תשובות
להביא קפה.
V
Visca barca
תביאי שוקולד וקפה ותעשי דברים שיעירו אותך תיהיה פעילה כל הזמן ותשטפי את הפנים כל חצי שעה
ד
דוק רופאת הצעצועים
קפה!!
p
princess❤❤
באותו הנושא:
הקורס במשצים זה אחלה זמן להרעיב את עצמי נכון?
יש פה כאלה שהיו בלילה לבן במשצים בלטרון?
אני במשצים ואין לי אישור רופא
יש פה משתמשים שהם במשצים?
אם כשסיימתח את הקורס הבסיסי במשצים קיבלתי רק צמיד,תיק, כובע וחולצות מה אני אמורה לקבל בלילה לבן?
אנשים שהיו במשצים או מדריכים במשצים
אנשים שיוצאים מחר ללילה לבן במשצים מחוז צפון?
אוקיי היי צריכה כאן עזרה מכל מי שהיה פה במשצים וכבר עכשיו במשצים
הרעבתי את עצמי בקורס במשצים...
למי שהולך עוד ארבעה ימים לקורס במשצים- מה צריך לכתוב בחלק של המתודה במערך?
מי פה במשצים??