20 תשובות
חחח לי אין בעיה דווקא
כן
אם הוא אוהבת את זה זה לא אמור להפריע לי אני אמורה לשמוח ממה שהוא לו טוב
אם הוא אוהבת את זה זה לא אמור להפריע לי אני אמורה לשמוח ממה שהוא לו טוב
איכס ממש לא
זה לא גבר.
ממתי גבר עושה ציפורניים ושם לק מזה?
ממתי גבר עושה ציפורניים ושם לק מזה?
לא
כן זה יפה בעיניי
לק שחור וזה וסטייל הארי סטיילס עושה לי את זה ברמות אבל אם הוא מתחיל לעשות בנייה ורודה אז שלום שלום ואל תבוא לי
אנונימית
לא משנה לי
כן , שיעה מה שבא לו<3
לעלם לא!!
אם הוא בקטע של בנות והטעם שלך, כן. מה זה משנה ?
תלוי אם זה ארוך אז לא אבל אם זה קצר זה מגניב לאללה
אנונימית
כן, לא אכפת לי אם הוא מטפח אותן, אבל בלי צבע זה קצת גיי מידי בשבילי...
לא
חח כל התגובות כאן ''כןן ברוור, תומכת בהחלטות שלו''.
במציאות: ''אתן לא מבינות כל ההזוים עליי התחיל איתי היום אחד עם לק בציפורניים''
במציאות: ''אתן לא מבינות כל ההזוים עליי התחיל איתי היום אחד עם לק בציפורניים''
אנונימי
אם זה סתם לק גל שקוף וכזה יענו בקטע הבריאותי של הציפורן אז לא אכפת לי אבל אם הוא עושה צבע וכזה זה כבר מוזר
כן, אחד המגניבים לדעתי
לא.
לא
באותו הנושא: