13 תשובות
פשוט תשחקי תכירי אנשים ותהני איתם, אל תחשבי יותר מידי
תשחקי במשחקים אין משהו חוץ מזה
פשוט תשחקי עוד משחקים תכירי אנשים
את צריכה מחשב טוב מן הסתם..
אבל כהתחלה אם את אוהבת משחקי השרדות אני מציע לך להירשם לסטים ולקחת את המשחק ark שכרגע מוצע בחינם כנראה לזמן מוגבל.
שואל השאלה:
^האמת שאני אוהבת כל סוג של משחק, בעיקר אימה ואקשן, אבל יש לי רק מחשב נייד כרגע אפילו לא נייח ואין לי דרך להשיג את זה כרגע..
אנונימית
יש מחשבים ניידים סבבה..אם את אוהבת אימה אז אני מציע לך dead by daylight
תשתמשי באתר can you run it לבדוק איזה משחקים את יכולה להריץ ואיזה לא, ומשחקים שכל מחשב יכול להריץ ששוה לנסות זה דברים כמו ליג, ואלורנט, סיאס גו, פאלאדינס ועוד, תנסי ומה שתאהבי תשחקי:)
תרשמי גם לדיסקורד - תכנסי לשרתים גדולים...ככה יהיו לך יותר אופציות של אנשים שאת יכולה לשחק איתם ולדבר איתם במקביל
פשוט תקני קונסולה או מחשב חזק, ותתחילי לקנות משחקים
ובלי שום קשר - אם בא לך לשחק ביחד מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי..
תורידי סטים, יש שם מלא משחקים תראי מה את אוהבת ותתחילי לשחק.
לא חושבת שיש כזה דבר להפוך לגיימרית.
אם את אוהבת אימה ממליצה על outlast ו-resident evil
^^24 חשבונות מייל זה מיותר לחלוטין. למה שתעשה את זה?
שואל השאלה:
וואטפאקק 24 חשבונות??! מהה
איך זה נוח לך?
אנונימית