10 תשובות
לפי דעתי זה מישהו שיש לו טיפה שרירים נראה טוב וחטוב
שואל השאלה:
הכוונה לאופי
אנונימי
פיזית?
שרירים...
יש לי התמכרות קשה לשרירים. חחח כמה שיותר יותר טוב, זה גם יפה בעיני.
באופי?
החלטי, ביטחון עצמי- יודע מה הוא שווה אבל לא מוכיח את זה לאף אחד ולא מדבר על זה, צנוע...
אחת התכונות הכי יפות בעיני- שבן אדם מוצלח, יפה, והכל ועדין צנוע...
בנוסף, בן אדם שיכול לאמר "סליחה, טעיתי, אתה/ה צודק",
בן אגם אגואיסט הוא בן אדם חלש.
יש כמובן עוד אבל אלו הכי בולטים לדעתי
לא בהכרח גבר, כל אדם. ביטחון עצמי, לא להוריד אחרים כדי להרגיש טוב, לכבד את כולם כי אתה יודע שאתה זה שיכול להושיט יד לכולם.
תוכל לשלוח לי משהו משהו שאסור לבקש?
בן אדם שיודע מתי הוא צודק וטועה ויש לו את היכולת להודות בזה. ביטחון עצמי, מישהו שלא דוחף את הנזק שנגרם לו לתוך תת המודע שלו. יכול להראות רגשות, לא מתבייש בהם. הוא מתמודד עם העבר, שהוא לא צריך לשלוט ולהאשים את האנשים סביבו ברגשות התסכול שלו.
בן אדם עם אופי בוגר מסכם את זה אני חושבת.
I:
אופי טוב
אני מאמינה שגם גבוה ומתאמן מבחינת יופי :)
בעל ביטחון עצמי יציב, אסרטיבי והחלטי, אבל לא מנסה להבליט את הביטחון או את התכונות הטובות שלו בשביל תשומת לב... צנוע, אבל עם ביטחון ושיודע מה הוא שווה בלב
שואל השאלה:
גבר שעומד על שלו תמיד ואחד כזה שלוקח את הסיטואציה תמיד ליידים שלו, זה גבר מושך?
אנונימי
זה מאוד תלוי באיך הוא עושה את זה, כי הכרתי פעם מישהו שכל הסמן היה חושב (הוא אמר לי) שבין החברים שלו הוא הבוגר היחיד בחבורה דל תינוקות. אז אם אתה מתנהג כמו שתיארת זה יכול לצאת או טוב או ככה (כמו מה שכתבתי)