6 תשובות
לא
איפה ההגיון אולי הוא עמד 12 שנה בלי לצאת אבל לא צולם
בנצם גם זה לא כי לפני 12 שנה הסרטים/סדרות לא היו עם אפקטים ככ טובבים
לא חושבת לא נשמע הגיוני
מין הסתם שלא
לקח ליוצר 12 שנה לכתוב את הסיפור הזה