6 תשובות
לא נראלי
לא
איפה ההגיון אולי הוא עמד 12 שנה בלי לצאת אבל לא צולם
בנצם גם זה לא כי לפני 12 שנה הסרטים/סדרות לא היו עם אפקטים ככ טובבים
בנצם גם זה לא כי לפני 12 שנה הסרטים/סדרות לא היו עם אפקטים ככ טובבים
לא חושבת לא נשמע הגיוני
לא
מין הסתם שלא
לקח ליוצר 12 שנה לכתוב את הסיפור הזה
לקח ליוצר 12 שנה לכתוב את הסיפור הזה