3 תשובות
אני חושבת שהיא יותר מתשמח לקבל אפילו סתם פתק עם ברכה, העיקר המחשבה (: (זו לא סתם קלישאה;)
לדעתי היא ממש תשמח ותתרגש! יפה על זה שאת זוכרת על היום הולדת שלה d:
למה לא? כולם אוהבים מתנות.
אנונימי
באותו הנושא: