8 תשובות
זה פשוט קורה
אתה לא תפספס את זה תאמין לי
תגיד לעצמך ''איתה אני לא יכול לצאת'' ובום, שתי דקות אח''כ אתה כבר מאוהב.
אהבה זה לא משהו שאתה יכול לשלוט בו, זה בא מעצמו

תנסה לצאת ולהכיר אנשים חדשים
אני לא לסבית אבל לפי ניסיון שלי עם בנים חהחהחהחהחחה אתה אמור להרגיש כשאתה מתאהב במישהי
זה פשוט קורה שזה יקרה אז תדע
כשזה יבוא אתה תראה..(: