14 תשובות
את כנראה נוסעת לאט,כמו כל נוסע חדש ממוצא.
אולי הם ממהרים לאנשהו או מפחדים שיקרה משהו?
אולי הם ממהרים לאנשהו או מפחדים שיקרה משהו?
שואל השאלה:
אני לא עוברת את המהירות המותרת
אני לא עוברת את המהירות המותרת
אנונימית
את כנראה נוסעת לאט
אבל זה בסדר, כל עוד זה לא לאט מידי
אבל זה בסדר, כל עוד זה לא לאט מידי
לרוב כשרואים את השלט עוקפים
לאו דווקא כי הנהיגה שלך לא טובה
פשוט לא רוצים להפריע לך
אל תתייחסי
תשארי בשלך ותסעי בכיף
לאו דווקא כי הנהיגה שלך לא טובה
פשוט לא רוצים להפריע לך
אל תתייחסי
תשארי בשלך ותסעי בכיף
הכי חשוב שאל תקחי ללב ככה זה פה,אנשים לא סלחנים לנהגים חדשים תתרגלי.
התרבות נהיגה של הישראלים היא זוועה ואם אחרי שהרמזור מתחלף והנהג שלפניהם לא כבר על 90 קמש לפחות הם יצפרו ,יעקפו מימין, יחתכו אותך, באמת זה נורמלי אל תתרגשי.
התרבות נהיגה של הישראלים היא זוועה ואם אחרי שהרמזור מתחלף והנהג שלפניהם לא כבר על 90 קמש לפחות הם יצפרו ,יעקפו מימין, יחתכו אותך, באמת זה נורמלי אל תתרגשי.
נהגים תמיד מתעצבנים מנהגים חדשים. למרות שהם עברו טסט, הם עדיין פחות בטוחים בכביש, נוסעים יותר לאט ויש להם פשלות קטנות שמרגישות להם כמו נצח.
פשוט תתעלמי, בסוף השלט ירד.
פשוט תתעלמי, בסוף השלט ירד.
גם אני חדשה וגם לי זה קורה אני חושבת שפשוט לא סובלים אותנו כי אנחנו מקשיבים לחוקים אבל שיעקפו מה אכפת לי
נתיב ימני זה מי שנוהג לפי המותר שמאלי זה חולי הנפש שרוצים לנצח את הדקות בוויז אז אין מה באמת להתעצבן עם הזמן אתה מבין את הנורמות על הכביש ומתרגלים
בגדול כן לאנשים אין סבלנות, ממש אל תתייחסי ואל תעלבי זה ממש לא אישי. זה לא אומר כלום על כמה שאת נהגת טובה. הכי חשוב שתהיי מרוכזת ותסתכלי במראות שלא יפתיעו אותך. יכול להיות שאת נוסעת לאט מידי אבל גם יכול להיות שלא, לאט לאט תצברי יותר ניסיון על הכביש ותהיי יותר בטוחה, וגם אז עוד יעקפו אותך. כן גם בלי השלט. ולא תמיד זה קשור לשלט. תני להם לעקוף אותך ואל תתייחסי, הכביש זה לא תחרות. הכי חשוב ריכוז, אלף עיניים. להסתכל במראות, בלי לחץ, בלי אגו, תני לעקוף, ושימי לב לכל דבר ותצפי מראש דברים.
בהצלחה!
בהצלחה!
אנונימית
זה מצוין שאת לא עוברת את המהירות המותרת, וכן, השלט ממש משפיע.
קרה כבר שנתתי לבני משפחה וחברים לנהוג באוטו שלי כשהייתי חדשה ובטעות שכחנו להוריד את השלט, ולמרות שאותם אנשים הם נהגים ותיקים ונוהגים מהר ועם בטחון, עקפו אותם והתעצבנו עליהם כי ראו את השלט.
אל תתייחסי לאחרים, תתרכזי בלהיות נהגת טובה ובטוחה, תשארי בנתיב הימני כמה שאת יכולה (כי בשמאלי הם באמת מתעצבנים אם את לא עוברת את מהירות האור) והכל יהיה בסדר
קרה כבר שנתתי לבני משפחה וחברים לנהוג באוטו שלי כשהייתי חדשה ובטעות שכחנו להוריד את השלט, ולמרות שאותם אנשים הם נהגים ותיקים ונוהגים מהר ועם בטחון, עקפו אותם והתעצבנו עליהם כי ראו את השלט.
אל תתייחסי לאחרים, תתרכזי בלהיות נהגת טובה ובטוחה, תשארי בנתיב הימני כמה שאת יכולה (כי בשמאלי הם באמת מתעצבנים אם את לא עוברת את מהירות האור) והכל יהיה בסדר
כי ככה זה ישראלים, יש להם איבר מין מיקרוסקופי רוצים להתלהב על ילדות קטנות שרק רוצות לנזוע לעשות שופינג בקניון
באמת הישראלים בכביש זה זוועה תסעי ברגוע בימין עזבי אותך מכל אלה שחושבים שהם נהגים טובים כי הם נוסעים מהר
יעקפו אותך מימין גם אם תסעי 140 ויצפצפו ויעשו לך עם האורות וגם אחרי שהם עוקפים ידפקו לך מבט מהחלון
באמת הישראלים בכביש זה זוועה תסעי ברגוע בימין עזבי אותך מכל אלה שחושבים שהם נהגים טובים כי הם נוסעים מהר
יעקפו אותך מימין גם אם תסעי 140 ויצפצפו ויעשו לך עם האורות וגם אחרי שהם עוקפים ידפקו לך מבט מהחלון
אנונימי
שואל השאלה:
חחח צודק אנונימי
חחח צודק אנונימי
אנונימית
בישראל כולם נוסעים מעל המהירות המותרת
באזור של 70 כולם נוסעים 100
ובאזור של 100 הרוב נוסעים 120
זה מבאס אבל לאט לאט מתרגלים ומבינים איך לנהוג לפי הסיטואציה
אם הנהיגה עוד מלחיצה אותך תסעי בנתיב הימני במהירות המותרת ואם צופרים לך או עוקפים אז שיקפצו אל תתייחסי אליהם
באזור של 70 כולם נוסעים 100
ובאזור של 100 הרוב נוסעים 120
זה מבאס אבל לאט לאט מתרגלים ומבינים איך לנהוג לפי הסיטואציה
אם הנהיגה עוד מלחיצה אותך תסעי בנתיב הימני במהירות המותרת ואם צופרים לך או עוקפים אז שיקפצו אל תתייחסי אליהם
אנונימי
זה תמיד יהיה ככה גם אותי עוקפים אותי כל הזמן רק בגלל השלט ולא רק זה גם מצפצפים לי סתם באמת סתם לדוגמה כשאני עוצרת להולך רגל במעבר חצייה רק בגלל השלט וגם כשאני נוסעת במהירות המותרת
וגם תמיד איכשהו מאשימים אותי בסוף כשהם נוסעים כמו משוגעים וכמעט נתקעים בי
אין מה לעשות נהגים חדשים לא ממש מתקבלים בברכה ואנחנו צריכים להתמודד עם זה במשך שנתיים תמשיכי לנהוג במהירות המותרת ושכולם יקפצו תנהגי כמו שאת יודעת לרוב מי שנוהג במהירות המותרת נוהג בנתיב הימני ואם יש 3 נתיבים אפשר גם באמצע השלישי זה בעיקר לאלה שנוסעים הרבה מעל המהירות המותרת אם רוצים לעקוף שיעקפו אני פעם ב עוקפת בחזרה אם אני יכולה כי חלק באמת סתם עוקפים רק בגלל השלט ואז הם נוסעים לאט
תנסי כמה שיותר להתעלם מהם ולא לתת לזה להשפיע עלייך כי ככה זה ישראלים לצערינו
וגם תמיד איכשהו מאשימים אותי בסוף כשהם נוסעים כמו משוגעים וכמעט נתקעים בי
אין מה לעשות נהגים חדשים לא ממש מתקבלים בברכה ואנחנו צריכים להתמודד עם זה במשך שנתיים תמשיכי לנהוג במהירות המותרת ושכולם יקפצו תנהגי כמו שאת יודעת לרוב מי שנוהג במהירות המותרת נוהג בנתיב הימני ואם יש 3 נתיבים אפשר גם באמצע השלישי זה בעיקר לאלה שנוסעים הרבה מעל המהירות המותרת אם רוצים לעקוף שיעקפו אני פעם ב עוקפת בחזרה אם אני יכולה כי חלק באמת סתם עוקפים רק בגלל השלט ואז הם נוסעים לאט
תנסי כמה שיותר להתעלם מהם ולא לתת לזה להשפיע עלייך כי ככה זה ישראלים לצערינו
אנונימית