6 תשובות
כןן
לא ניסיתי אבל זה דווקא הגיוני
לא ניסיתי אבל נשמע טעים
תנסי ותגידי מעניין לי
שואל השאלה:
חח ניסיתי פעם במבה עם נוטלה רק,וזה יוצא כמעט כמו במבה נוגט :)
חח ניסיתי פעם במבה עם נוטלה רק,וזה יוצא כמעט כמו במבה נוגט :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה^
תודה^
אנונימית
באותו הנושא: