2 תשובות
אם את צריכה לאפס ג'ט לג, רדבול זה הפתרון
הם לא יתרחקו ממך אם תשמרי על קשר
קאמפ זה חוויה
אבל בכל זאת, אם יש לך חששות
אל תלכי
הם לא יתרחקו ממך אם תשמרי על קשר
קאמפ זה חוויה
אבל בכל זאת, אם יש לך חששות
אל תלכי
אומייגאד גם אני טסה לסאמר קאמפ באמריקה בקיץ ואני מחכה לזה בטירוף.
אל תדאגי לגבי הג'ט לג' מקסימום לוקחים כדור נגד כאב ראש ולוקח בערך יומיים להתאושש.
בקשר לחבורה, אם הם חברים אמיתיים הם אפילו ירצו לבלות איתך יותר אחרי שתחזרי ואפילו יהיו חברים יותר טובים.
אל תדאגי לגבי הג'ט לג' מקסימום לוקחים כדור נגד כאב ראש ולוקח בערך יומיים להתאושש.
בקשר לחבורה, אם הם חברים אמיתיים הם אפילו ירצו לבלות איתך יותר אחרי שתחזרי ואפילו יהיו חברים יותר טובים.
באותו הנושא: