25 תשובות
אחרי ניתוח לייזר 6/6
שואל השאלה:
איך אתם יודעים?
איך אתם יודעים?
אנונימי
ניחוש
יש לי ראייה לא משהו, יש לי משקפיים לרחוק
שואל השאלה:
מה זאת אומרת 800
מה זאת אומרת 800
אנונימי
6/4? לא יודעת יש לי משקפיים עזוב אותי
שואל השאלה:
גם לי
חדות הראייה שלי בלעדיהם משתנה ובדרך כלל בין 6 12 ל6 15 בשתי העיניים
גם לי
חדות הראייה שלי בלעדיהם משתנה ובדרך כלל בין 6 12 ל6 15 בשתי העיניים
אנונימי
^אה רגע עם משקפיים? עם משקפיים יש לי 6/6
שואל השאלה:
6 4 זה מצוין
יש פה מישהו חזיר שיש לו 6 4
6 4 זה מצוין
יש פה מישהו חזיר שיש לו 6 4
אנונימי
שואל השאלה:
עם משקפיים 6 6 לפחות
עם משקפיים 6 6 לפחות
אנונימי
שואל השאלה:
יש פה כאלה שיש להם פחות מ 6 6 ואין להם משקפיים?
יש פה כאלה שיש להם פחות מ 6 6 ואין להם משקפיים?
אנונימי
שואל השאלה:
אין דבר כזה 10 10 את מתכוונת בטח ל 6 10
אין דבר כזה 10 10 את מתכוונת בטח ל 6 10
אנונימי
שואל השאלה:
חזירים שיתנו לכולם 6 9 וזהו
חזירים שיתנו לכולם 6 9 וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
כן פשוט בושה כל החזירות מסתבר שיש כאלה שיש להם יותר טוב מ66
כן פשוט בושה כל החזירות מסתבר שיש כאלה שיש להם יותר טוב מ66
שואל השאלה:
דרך אגב אם כבר מדברים איך אפשר לשפר את הראייה ממספר 1.25 או חדות ראייה 6 15 לרגיל?
דרך אגב אם כבר מדברים איך אפשר לשפר את הראייה ממספר 1.25 או חדות ראייה 6 15 לרגיל?
אנונימי
89/100
800
6/6
שואל השאלה:
במספרים נמוכים עדיף לא להרכיב כל הזמן כי זה מחליש את הראייה נכון?
במספרים נמוכים עדיף לא להרכיב כל הזמן כי זה מחליש את הראייה נכון?
אנונימי
שואל השאלה:
איזה?
איזה?
אנונימי
שואל השאלה:
לי 1.25 בלי צילינדר
לי 1.25 בלי צילינדר
אנונימי
שואל השאלה:
^ יש לך מושג מה החדות?
^ יש לך מושג מה החדות?
אנונימי
שואל השאלה:
גם אני ככה אני מרכיב את המשקפיים רק כשממש צריך
גם אני ככה אני מרכיב את המשקפיים רק כשממש צריך
אנונימי
שואל השאלה:
עלאק 6 6 הייתם מתים סתם משקרים בטח
עלאק 6 6 הייתם מתים סתם משקרים בטח
אנונימי
באותו הנושא: