5 תשובות
יהיה לך עץ דובדבן בבטן
סתם נו זה לא כזה בעייתי, כנראה לא יקרה כלום
לא יקרה כלום אני תמיד בולעת אותם כשאין פח לידי ואני בסדר :)
לא יקרה כלום.
בדקתי בגוגל ואמרו שיש לך עוד יום לחיות.
סתם זה יצא בשירותים