5 תשובות
כלום לא יקרה
יהיה לך עץ דובדבן בבטן
סתם נו זה לא כזה בעייתי, כנראה לא יקרה כלום
סתם נו זה לא כזה בעייתי, כנראה לא יקרה כלום
לא יקרה כלום אני תמיד בולעת אותם כשאין פח לידי ואני בסדר :)
לא יקרה כלום.
בדקתי בגוגל ואמרו שיש לך עוד יום לחיות.
סתם זה יצא בשירותים
סתם זה יצא בשירותים
באותו הנושא: