4 תשובות
אצלנו המחירים הרבה יותר גבוהים
תמיד
תמיד
אנונימי
בן גביר המלך
מאשימים את הממשלה בהכל בכל זאת שהיא עושה אחלה עבודה
כי יש מכונת תעמולה של האופוזיציה.
עליית המחירים בישראל היא השלישית הכי מתונה בעולם בזכות הממשלה והממשלה גם נפתרה מהגירעון
עליית המחירים בישראל היא השלישית הכי מתונה בעולם בזכות הממשלה והממשלה גם נפתרה מהגירעון
אנונימי
באותו הנושא: