9 תשובות
הטלפונים החדשים של סמסונג די טובים
https://ibb.co/y5lzcpc
האיכות של התמונות פה פחות טןבה כי זה צילום מסך של התמונות האלה
אין לי מספיק אינטרנט כדי להפוך 20 תמונות לקישור:(
^^^
אני לא מתנשא אני רק אומר שהתמונות שהוא שלח זה לא תמונות וואו עכשיו שרק s21 יכול לצלם חוץ מהירח שזה נייס
^ אני שלחתי את הקישור אבל השאלה היא בנוגע לאנדרואיד ולא לאייפון בגלל זה פשוט לא קשור אח שלי
i'
זה מאוד תלוי בטעם שלך, אין תשובה חד משמעית. יש מישהו שעשה מבחן מצלמות עיוור - הוא לוקח תמונות מטלפונים שונים, כולם אותה תמונה, רק צולם בטלפון שונה. הוא שם בטוויטר, ואתה מצביע לפי אות. אח''כ הוא יודע מה צילם כל דבר, ועל פי זה הוא יודע מה ניצח - מעניין לראות שמה שאנשים תמיד אומרים שאייפון הכי טוב, האייפון תמיד, כמה שנים ברצף, בסוף. אם אתה רוצה לראות (ממליץ, זה ממש מעניין) - mkbhd blind camera test.

אישית אני אוהב את העיבוד תמונה של גוגל, אז הייתי הולך על הפיקסל 6 פרו, אבל כל אחד והטעם שלו.
אני מצלם אחלה תמונות מהשאומי מי 11 שלי.
תלוי למה באיזה תנאים
בארץ או בכל העולם?
^ טוב. למרות שהאיכות זהה לחלוטין לזאת של אייפון, אתה פשוט מתנשא.
i'
^אחי זה פשוט תמונות רגילות שכל טלפון יכול לצלם
חוץ מהאלה שעשית זום על הירח וזה פשוט לא כזה וואו
חכה אני ישלח תמונות שצילמתי מאייפון
תראה מה זה איכות