6 תשובות
שהיא נהנת מזה לדעתי
או שבאמת אין לה כוח
או שבאמת אין לה כוח
שהיא לא חוסמת, רק לא עונה
שואל השאלה:
למה היא עושה את זה בעצם ?
למה היא עושה את זה בעצם ?
אנונימי
שואל השאלה:
היא אמרה לי שלא אכפת לה מהם ושאני צריך לסמוך עליה
היא אמרה לי שלא אכפת לה מהם ושאני צריך לסמוך עליה
אנונימי
כי לא בא לה לחסום? אתה חושב על זה יותר מדי לעומק. תן לה לנשום
גם לי לפעמים אין כוח לחסום זה לא משהו רציני אתה חושב על זה יותר מידי פשוט
אנונימית