11 תשובות
אם את במקום ציבורי פתוח שהוא כבר רועש - למשל פארק אז זה סבבה.
אם את באוטובוס, או בסניף בנק - פחות.
כאילו תעשי מה שבא לך אבל תעשי חלש ותצמידי לאוזן לא עכשיו פול ווליום כי זה יכול להפריע
שואל השאלה:
אוף חבל!!
אנונימית
לא זה לא מקובל זה יפריע לאחרים
תעשי מה שבאלך
כמו שהוא אמר תחליפי ושימי קרוב לאוזן
שואל השאלה:
אבל זה לא שירים שכולם אוהבים
אנונימית
תלוי איפה את
מה שאני עושה לרוב זה לשים על חלש ולשים את האוזן כאילו אני בשיחה
שואל השאלה:
בכיתה
אנונימית
תשמעיי שיר בכיתה עם ווליום גבוה עם כמה חבריםם הרבה פעמים ילדים מהכיתה שלי שמים מוזיקה פול ווליום כדי שכולם יישמעו :)