11 תשובות
אם את במקום ציבורי פתוח שהוא כבר רועש - למשל פארק אז זה סבבה.
אם את באוטובוס, או בסניף בנק - פחות.
אם את באוטובוס, או בסניף בנק - פחות.
כאילו תעשי מה שבא לך אבל תעשי חלש ותצמידי לאוזן לא עכשיו פול ווליום כי זה יכול להפריע
שואל השאלה:
אוף חבל!!
אוף חבל!!
אנונימית
לא זה לא מקובל זה יפריע לאחרים
תעשי מה שבאלך
כמו שהוא אמר תחליפי ושימי קרוב לאוזן
שואל השאלה:
אבל זה לא שירים שכולם אוהבים
אבל זה לא שירים שכולם אוהבים
אנונימית
תלוי איפה את
מה שאני עושה לרוב זה לשים על חלש ולשים את האוזן כאילו אני בשיחה
שואל השאלה:
בכיתה
בכיתה
אנונימית
תשמעיי שיר בכיתה עם ווליום גבוה עם כמה חבריםם הרבה פעמים ילדים מהכיתה שלי שמים מוזיקה פול ווליום כדי שכולם יישמעו :)
באותו הנושא: