6 תשובות
כן מאוד
במיוחד שאנשים שואלים את אותם שאלות אבל למה הם מצפים
במיוחד שאנשים שואלים את אותם שאלות אבל למה הם מצפים
כי בכללי אנשים בישראל הפכו למגעילים מאשר נחמדים.
אבל שתדעי שעדיין נותרו כאן אנשים ממש טובים ונחמדים שרק מחפשים לעזור ולשמש כאוזן קשבת
אבל שתדעי שעדיין נותרו כאן אנשים ממש טובים ונחמדים שרק מחפשים לעזור ולשמש כאוזן קשבת
מסכימה
כי אנשים שופטים כמו בכל מקום לצערי וגם אני עושה את זה לפעמים
כן בעיקר בשאלות של אמונה
כן,
מסכימה עם hurts heart, וזה נכון שעדיין יש פה הרבה שמנסים לעזור ולתמוך..
מסכימה עם hurts heart, וזה נכון שעדיין יש פה הרבה שמנסים לעזור ולתמוך..
באותו הנושא: