51 תשובות
חרדים ברור
וואו ערבים כל כך
חרדים
כאילו חוק הלאום וזה...
חרדים.
ערבים אשכרה מופלים בחוק
חרדים קל
חרדים
חרדים חדמש
אחי שהיה את האירוע הזה שנהרגו הרבה חרדים יש אנשים שאמרו שעדיף שכך וכל זה בגלל ההסתה של התקשורת
חרדים
על חרדים עושים הכי הרבה שטיפת מח של שנאה בתקשורת
ולתקשורת יש חלק מאוד משמעותי לעיצוב של הדעות של החברה הישראלית.
על חרדים עושים הכי הרבה שטיפת מח של שנאה בתקשורת
ולתקשורת יש חלק מאוד משמעותי לעיצוב של הדעות של החברה הישראלית.
חושב שחרדים. כי בתכלס עד עכשיו הרבה חושבים שהם מובלים את הקורונה
והיום ווינט כשהם פירסמו את האוטובוסים שעלו באש הם שמו תמונה של חרדים. למרות שלא ידוע מי עשה את זה. בכללי.. זאת דעתי
והיום ווינט כשהם פירסמו את האוטובוסים שעלו באש הם שמו תמונה של חרדים. למרות שלא ידוע מי עשה את זה. בכללי.. זאת דעתי
שמעתי מ"חברה" שאם אומרים תקבל אברך זה קללה שזה תכלס תלמיד תורה כי הם מביאים מחלות
עכשיו אחי מי את יצאחלה מצויה אעלק תקבלי אברך ברגל איכס מוזרה כזאת שלא תדעו
עכשיו אחי מי את יצאחלה מצויה אעלק תקבלי אברך ברגל איכס מוזרה כזאת שלא תדעו
חרדים
חרדים!!!! העובדה שיש שמאלנים בשביל ערבים ואין משהו כזה בשביל חרדים...
אם תשאל יהודים הם יענו לך חרדים
בחברה הישראלית? ערבים.
ערבים
תגידו מה אתם רציניים שאתם אומרים חרדים?
הערבים מופלים כאן עוד מהקמת המדינה
הערבים מופלים כאן עוד מהקמת המדינה
חרדים. יש הרבה 'מידע' שהוא פשוט לא נכון כלפי חרדים, והאדם הממוצע לא יודע את האמת. אף פעם לא ינסו להראות את הטוב שיש אצלם, אלא יגרמו לכולם לחשוב שמדובר באיזה כת .
במדינת ישראל? ערבים
אנונימית
חד משמעית חרדים
חרדים
אתם שפויים חברה'?!
חרידים?!
אי־אפשר להשוות בין האפליה של ערבים לאפליה של חרדים, זה מימדים שונים לגמרי!
כלפי ערבים תמיד יש ותמיד היה הרבה, הרבה, הרבה יותר גזענות!
אין כמעט גזענות כלפי חרדים, לא בתקשורת ולא בשום מקום אחר....
עריכה: מי שאמר כאן למעלה שיש שמאלנים שהם בעד ערבים ואין ימינים שהם בעד חרדים ממש טועה, פה זה כבר גופי התקשורת עושים שטיפת מוח ואומרים שכל מי שהוא שמאלני הוא בעד ערבים, אבל זה ממש מוטעה
לדוגמה דוד בן גוריון היה שמאלני והוביל את
מלחמת השחרור, וגם גולדה מאיר וכל השאר....
על מה המינוסים?!
חרידים?!
אי־אפשר להשוות בין האפליה של ערבים לאפליה של חרדים, זה מימדים שונים לגמרי!
כלפי ערבים תמיד יש ותמיד היה הרבה, הרבה, הרבה יותר גזענות!
אין כמעט גזענות כלפי חרדים, לא בתקשורת ולא בשום מקום אחר....
עריכה: מי שאמר כאן למעלה שיש שמאלנים שהם בעד ערבים ואין ימינים שהם בעד חרדים ממש טועה, פה זה כבר גופי התקשורת עושים שטיפת מוח ואומרים שכל מי שהוא שמאלני הוא בעד ערבים, אבל זה ממש מוטעה
לדוגמה דוד בן גוריון היה שמאלני והוביל את
מלחמת השחרור, וגם גולדה מאיר וכל השאר....
על מה המינוסים?!
אנונימי
חרדים, הרבה יותר. והכי עצוב, שלרוב החרדים יש אזרחות כמו כולם, והם יהודים כמו כולם ועדיין חווים אפליה, שהם חלק מהמדינה.
חרדים
אנונימית
^^ברו אתה ליטרלי מפלה את הערבים בגוף התשובה שלך
אני לא אמרתי שאני בעדם.....
לא משנה......
ואיפה בדיוק אני מפלה ערבים? אני רק אומר - ואומר נכון - שיש הרבה גזענות כלפי ערבים
לא משנה......
ואיפה בדיוק אני מפלה ערבים? אני רק אומר - ואומר נכון - שיש הרבה גזענות כלפי ערבים
אנונימי
מלחך פנכה
איך עשיתי את זה בדיוק?
איך עשיתי את זה בדיוק?
"הם יהודים כמו כולם ועדיין חווים אפליה". אתה לא מזהה את האוקסימורון?
לא חושב שיש אפליה כלפי אחת מהקבוצות האלה
גזענות והשמצה בתקשורת זו לא אפליה, צר לי לבשר לכם
גזענות והשמצה בתקשורת זו לא אפליה, צר לי לבשר לכם
ברור חרדים
מלחך פנכה
זו ממש לא אפליה, אני לא מפלה אותם. אם זה לא ברור, בתור אזרח ישראלי, מגיע לך זכויות של אזרח ישראלי. מבחינה עובדתית, לרוב הערבים בארץ אין אזרחות ישראלית ואין להם תעודה כחולה, אלא אזרחות פלסטינית, תעודה אדומה. ברור שהם לא יקבלו זכויות שוות כל עוד הם לא תושבים במדינה. באותה מידה, לא אקבל זכויות שוות לאזרחים בארצות הברית שאטוס לשמה. זה לא היכונו שציבור עם תעודה כחולה, עם אזרחות ישראלית, לא יקבלו את הזכויות המגיעות להם במדינה שלהם. אחד הקריטריונים לזכאות לאזרחות ישראלית היא להיות יהודי. הערבים ברובם לא יהודים, מה שמקשה על תהליך קבלת אזרחות ישראלית, אז ברור שהם לא יקבלו אותם זכויות ולא בגלל שהם ערבים, זה בגלל שהם לא אזרחים. וכן, זה עצוב שהחרדים מופלים, למרות שהם אזרחים.
זו ממש לא אפליה, אני לא מפלה אותם. אם זה לא ברור, בתור אזרח ישראלי, מגיע לך זכויות של אזרח ישראלי. מבחינה עובדתית, לרוב הערבים בארץ אין אזרחות ישראלית ואין להם תעודה כחולה, אלא אזרחות פלסטינית, תעודה אדומה. ברור שהם לא יקבלו זכויות שוות כל עוד הם לא תושבים במדינה. באותה מידה, לא אקבל זכויות שוות לאזרחים בארצות הברית שאטוס לשמה. זה לא היכונו שציבור עם תעודה כחולה, עם אזרחות ישראלית, לא יקבלו את הזכויות המגיעות להם במדינה שלהם. אחד הקריטריונים לזכאות לאזרחות ישראלית היא להיות יהודי. הערבים ברובם לא יהודים, מה שמקשה על תהליך קבלת אזרחות ישראלית, אז ברור שהם לא יקבלו אותם זכויות ולא בגלל שהם ערבים, זה בגלל שהם לא אזרחים. וכן, זה עצוב שהחרדים מופלים, למרות שהם אזרחים.
אורות יצחק
"וגם יש להם שותפים טבעיים שמזרימים להם כסף"
את צודקת. רוב מי שמזרים כסף לחרדים הם חרדים.
" החרדים יש מי שמשקיע להם בפיתוח הערים ואפילו באירועים שלהם, בתשתיות וכל מה שהם צריכים"
את צודקת, מי משקיע בזה זה.. החרדים עצמם. והשאר מכספי המסים שהם ואנחנו משלמים.
"שלא לדבר על זה שמקבלים כסף על ללמוד תורה"
א. זה רק יורד ויורד.
ב. מדובר בגרושים.
ג. ליברמן החליט לבטל את זה, אז גם זה כבר לא קורה.
" לדבר על זה שהחרדים עושים ב"חינוך" שלהם מה שהם רוצים והם לא מחוייבים לכלום ואין שום פיקוח עליהם"
לא שונה מהערבים. וגם זה לא מדוייק. חוץ מזה, אם הם לוקחים חלק ממשרד החינוך, זכותם, זו לא אפליה.
לגבי הכנסת - זו לא אפליה. ניתנה להם הזכות להיבחר בכל הבחירות. זה שהם לא רוב ושהם לא נכנסו בגלל שהם לא קיבלו מספיק קולות, זה לא אומר שזו אפליה.
וגם הערבים מקבלים הרבה כסף מהרשות הפלסטינית, ועזה וחמאס מקבלים מלא כסף ממדינות ערב, אז גם להם יש שותפים טבעיים.
"וגם יש להם שותפים טבעיים שמזרימים להם כסף"
את צודקת. רוב מי שמזרים כסף לחרדים הם חרדים.
" החרדים יש מי שמשקיע להם בפיתוח הערים ואפילו באירועים שלהם, בתשתיות וכל מה שהם צריכים"
את צודקת, מי משקיע בזה זה.. החרדים עצמם. והשאר מכספי המסים שהם ואנחנו משלמים.
"שלא לדבר על זה שמקבלים כסף על ללמוד תורה"
א. זה רק יורד ויורד.
ב. מדובר בגרושים.
ג. ליברמן החליט לבטל את זה, אז גם זה כבר לא קורה.
" לדבר על זה שהחרדים עושים ב"חינוך" שלהם מה שהם רוצים והם לא מחוייבים לכלום ואין שום פיקוח עליהם"
לא שונה מהערבים. וגם זה לא מדוייק. חוץ מזה, אם הם לוקחים חלק ממשרד החינוך, זכותם, זו לא אפליה.
לגבי הכנסת - זו לא אפליה. ניתנה להם הזכות להיבחר בכל הבחירות. זה שהם לא רוב ושהם לא נכנסו בגלל שהם לא קיבלו מספיק קולות, זה לא אומר שזו אפליה.
וגם הערבים מקבלים הרבה כסף מהרשות הפלסטינית, ועזה וחמאס מקבלים מלא כסף ממדינות ערב, אז גם להם יש שותפים טבעיים.
אני לא מכירה הפליה כלפי ערבים שנובעת מעצם היותם ערבים, פשוט היהודים מפחדים מהם. ועם כל הכבוד לערך השיויון אני רוצה לחיות, ולכן אם אני ארצה שירותי אינסטלציה אני קודם כל אבדוק אם יש "לא ערבי". אבל זה לא נובע מגזענות.
לעומת זאת כלפי חרדים אני מרגישה שאני בעצמי חושבת עליהם פחות ממה שהם, ובטח שיש כלפיהם מדיניות של אפליה אם זה בתקציבים ואם זה בתשתיות ובתרבות, וזה וודאי לא נובע מפחד אלא מגזענות.
לעומת זאת כלפי חרדים אני מרגישה שאני בעצמי חושבת עליהם פחות ממה שהם, ובטח שיש כלפיהם מדיניות של אפליה אם זה בתקציבים ואם זה בתשתיות ובתרבות, וזה וודאי לא נובע מפחד אלא מגזענות.
100% ערבים
אורות יצחק
מעולה, גם לערבים יש שותפים טבעיים כפי שציינתי, ולא הליכוד הם לא תמיד שותפים טבעיים של החרדים.
בטח שזה רלוונטי כמה כסף הם מקבלים, שהמדינה לא חושבת מספיק על אזרחיה זה רלוונטי. אגב, כפי שכבר כתבתי, ליברמן החליט לבטל את זה, ככה שהטענה שלך לא רלוונטית.
נכון, לא תקבלי כסף על ללמוד תורה, אבל הרבה מוסלמים משלמים כסף והרבה על לעשות פיגועים למשל. יש הרבה מדינות שמביאות לימוד אוניברסיטאי בחינם + דירות בחינם, לפחות לשהות באוניברסיטה שזה בדיוק על אותו עיקרון.
"לעשות מה שאתה רוצה בחינוך זאת לא אפליה? איך בדיוק?"
ההגדרה של אפליה לפי המילון: "העדפה על פני אחר באופן לא חוקי, לא ענייני או לא הוגן; קיפוח"
קרדיט לאתר מילוג
https://milog.co.il/%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%94/m
לעשות מה שרוצים בבתי ספר חרדים, ובישול, חרדיות זו לא אפליה. אני בטוח שאת לא יודעת מה הם בכלל לומדים, ותהיי בטוחה שהם לא לומדים לשנוא אנשים או לקפח.סו שמערכת האמונה שלהם שונה משלך לא אומר שאת מפלה. באותה מידה אני יכול להגיד לך שכל מי שלומד תחת משרד החינוך הוא מפלה, כי מערכת האמונה שלו שונה, וזה פשוט לא נכון.
"והערבים כן לומדים בפיקוח משרד החינוך"
אז זהו, שמערכת החינוך הערבית נפרדת ממערכת חינוך היהודית, וגם אם הם תחת אותה מערכת, בפועל הם פועלים בצורה נפרדת. במלא בתי ספר ערבים מוסלמים ( כמו יהודי דתי, בתי ספר מוסלמיים דתיים) מלמדים לשנוא את היהודים, שזו אפליה אגב. לא אצל כולם כמובן. תהיי בטוחה שההשכלה של בוגר תיכון חילוני יהודי לבוגר תיכון חילוני מוסלמי לא תהיה זהה.
"ללמוד לימודי ליבה זאת לא אפליה? למה אני נהנתי לעשות 13 בגרויות?"
אה, זה מה שמפריע לך? שוב, זו לא אפליה, הבאתי לך את ההגדרה מהמילון. נתחיל מזה שרוב החרדים בסופו של דבר כן יוצאים עם בגרות, או חלק גדול מהם. דבר שני, הם לא מפלים אותך לרעה, זכותם ללמוד מה שהם רוצים, אם כבר הדעה שלך זו אפליה - לכפות עליהם לימודי ליבה בניגוד לאמונה שלהם.
" הם מקבלים הרבה יותר כסף עכשיו רק הממשלה החדשה מנסה לכפר על זה אבל זה לא אומר שהם לא מקבלים הרבה יותר וזה שזאת בצורה חוקית זה לא הופך את זה לבסדר"
20% זה לא הרבה יותר. אין כאן עניין של אפלייה, תבדקי מה הסיבה לכך ותראי שזו לא אפליה. אגב, כפי שציינתי, הם מקבלים כסף ממדינות ערב, בגלל שהם משקרים, והרבה פעמים משלמים להם בשביל לפגוע באנו, שזו אפליה.
"הליכוד הם שותפים של החרדים באש ובמים"
בגלל זה הם פגעו להם בזכויות בעבר? מעניין.
"ושום מציאות לא מצדיקה כפרים בלי תשתיות ו57%"
דווקא יש מציאות שמצדיקה את זה, אבל עזבי את נעולה בראש, הרי שללת כל אפשרות אחרת מראש.
אגב, אם את חושבת שהחרדים מקבלים מימון מהמדינה אז לא, הם לא מקבלים.
א. משרד החינוך ומשרד הביטחון מ-ממן באופן חלקי את המכינות הקדם צבאיות, ישיבות הסדר, ישיבות גבוהות שמכורות לפי החוק.
כמה מכינת חרדיות יש? שתיים. חצי שנתיות.
כמה ישיבות הסדר חרדיות יש? אחת.
כמה ישבות גבוהות יש? מאות. האם כולן מוכורת למשרד הביטחון? לא. האם כולן מקבלות תקציב ממשרד החינוך/הביטחון? ממש לא, רובן חיות על תרומות. ישיבות קטנות לא מקבלות תקציב משום מקום. כנ"ל לבתי ספר חרדים. אז הינה, המצב לא שונה גם אצל החרדים.
ב. גם את המלגות שהיה נהוג לתת - ביטלו.
הערבים לא מקבלים כלום מברשות הפלסטינית?
חוץ מים כסף על להרוג אותנו. עם כסף על להסגיר ערבים שמכרו בתים ליהודים בחברון. ים כסף על לעשות טרור. ים כסף על לעשות אפליה. אם היו בוחרים לעשות עם הכסף דברים אחרים המצב היה נראה אחרת.
יש בישראל 800 (!) מאחזים פלסטינים לא חוקיים, איך את מצפה שהם יקבלו תשתיות הם זה שטח לא חוקי? יש בארץ 73 מאחזים לא חוקיים, שגם לא מקבלים תשתיות בדיוק באותה סיבה. אגב, תנחשי כמה צווי פינוי יצאו למאחזים יהודים? 13. תנחשי כמה צווי פינוי יצאו למאחזים פלסטינים? 2. וכולם בטלו. כלומר מפלים יהודים ומגרשים אותם מהבית. ערבים לא. ובשני המצבים מדובר בשטח לא חוקי.
חוץ מזה שאין שלטון ישראלי באזורים האלו. זה שערבים מתעללים בערבים בשטח "שלהם" זו לא בעיה שלנו.
מעולה, גם לערבים יש שותפים טבעיים כפי שציינתי, ולא הליכוד הם לא תמיד שותפים טבעיים של החרדים.
בטח שזה רלוונטי כמה כסף הם מקבלים, שהמדינה לא חושבת מספיק על אזרחיה זה רלוונטי. אגב, כפי שכבר כתבתי, ליברמן החליט לבטל את זה, ככה שהטענה שלך לא רלוונטית.
נכון, לא תקבלי כסף על ללמוד תורה, אבל הרבה מוסלמים משלמים כסף והרבה על לעשות פיגועים למשל. יש הרבה מדינות שמביאות לימוד אוניברסיטאי בחינם + דירות בחינם, לפחות לשהות באוניברסיטה שזה בדיוק על אותו עיקרון.
"לעשות מה שאתה רוצה בחינוך זאת לא אפליה? איך בדיוק?"
ההגדרה של אפליה לפי המילון: "העדפה על פני אחר באופן לא חוקי, לא ענייני או לא הוגן; קיפוח"
קרדיט לאתר מילוג
https://milog.co.il/%d7%90%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%94/m
לעשות מה שרוצים בבתי ספר חרדים, ובישול, חרדיות זו לא אפליה. אני בטוח שאת לא יודעת מה הם בכלל לומדים, ותהיי בטוחה שהם לא לומדים לשנוא אנשים או לקפח.סו שמערכת האמונה שלהם שונה משלך לא אומר שאת מפלה. באותה מידה אני יכול להגיד לך שכל מי שלומד תחת משרד החינוך הוא מפלה, כי מערכת האמונה שלו שונה, וזה פשוט לא נכון.
"והערבים כן לומדים בפיקוח משרד החינוך"
אז זהו, שמערכת החינוך הערבית נפרדת ממערכת חינוך היהודית, וגם אם הם תחת אותה מערכת, בפועל הם פועלים בצורה נפרדת. במלא בתי ספר ערבים מוסלמים ( כמו יהודי דתי, בתי ספר מוסלמיים דתיים) מלמדים לשנוא את היהודים, שזו אפליה אגב. לא אצל כולם כמובן. תהיי בטוחה שההשכלה של בוגר תיכון חילוני יהודי לבוגר תיכון חילוני מוסלמי לא תהיה זהה.
"ללמוד לימודי ליבה זאת לא אפליה? למה אני נהנתי לעשות 13 בגרויות?"
אה, זה מה שמפריע לך? שוב, זו לא אפליה, הבאתי לך את ההגדרה מהמילון. נתחיל מזה שרוב החרדים בסופו של דבר כן יוצאים עם בגרות, או חלק גדול מהם. דבר שני, הם לא מפלים אותך לרעה, זכותם ללמוד מה שהם רוצים, אם כבר הדעה שלך זו אפליה - לכפות עליהם לימודי ליבה בניגוד לאמונה שלהם.
" הם מקבלים הרבה יותר כסף עכשיו רק הממשלה החדשה מנסה לכפר על זה אבל זה לא אומר שהם לא מקבלים הרבה יותר וזה שזאת בצורה חוקית זה לא הופך את זה לבסדר"
20% זה לא הרבה יותר. אין כאן עניין של אפלייה, תבדקי מה הסיבה לכך ותראי שזו לא אפליה. אגב, כפי שציינתי, הם מקבלים כסף ממדינות ערב, בגלל שהם משקרים, והרבה פעמים משלמים להם בשביל לפגוע באנו, שזו אפליה.
"הליכוד הם שותפים של החרדים באש ובמים"
בגלל זה הם פגעו להם בזכויות בעבר? מעניין.
"ושום מציאות לא מצדיקה כפרים בלי תשתיות ו57%"
דווקא יש מציאות שמצדיקה את זה, אבל עזבי את נעולה בראש, הרי שללת כל אפשרות אחרת מראש.
אגב, אם את חושבת שהחרדים מקבלים מימון מהמדינה אז לא, הם לא מקבלים.
א. משרד החינוך ומשרד הביטחון מ-ממן באופן חלקי את המכינות הקדם צבאיות, ישיבות הסדר, ישיבות גבוהות שמכורות לפי החוק.
כמה מכינת חרדיות יש? שתיים. חצי שנתיות.
כמה ישיבות הסדר חרדיות יש? אחת.
כמה ישבות גבוהות יש? מאות. האם כולן מוכורת למשרד הביטחון? לא. האם כולן מקבלות תקציב ממשרד החינוך/הביטחון? ממש לא, רובן חיות על תרומות. ישיבות קטנות לא מקבלות תקציב משום מקום. כנ"ל לבתי ספר חרדים. אז הינה, המצב לא שונה גם אצל החרדים.
ב. גם את המלגות שהיה נהוג לתת - ביטלו.
הערבים לא מקבלים כלום מברשות הפלסטינית?
חוץ מים כסף על להרוג אותנו. עם כסף על להסגיר ערבים שמכרו בתים ליהודים בחברון. ים כסף על לעשות טרור. ים כסף על לעשות אפליה. אם היו בוחרים לעשות עם הכסף דברים אחרים המצב היה נראה אחרת.
יש בישראל 800 (!) מאחזים פלסטינים לא חוקיים, איך את מצפה שהם יקבלו תשתיות הם זה שטח לא חוקי? יש בארץ 73 מאחזים לא חוקיים, שגם לא מקבלים תשתיות בדיוק באותה סיבה. אגב, תנחשי כמה צווי פינוי יצאו למאחזים יהודים? 13. תנחשי כמה צווי פינוי יצאו למאחזים פלסטינים? 2. וכולם בטלו. כלומר מפלים יהודים ומגרשים אותם מהבית. ערבים לא. ובשני המצבים מדובר בשטח לא חוקי.
חוץ מזה שאין שלטון ישראלי באזורים האלו. זה שערבים מתעללים בערבים בשטח "שלהם" זו לא בעיה שלנו.
הערבים הם המפלים
אנונימי
"ודיברתי בכלל על כפרים בתוך המדינה לא על מאחזים בלתי חוקיים"
רוב הכפרים שאת מדברת עליהם הם מאחזים. תראי למשל את התנאים ברהט, עיר ערבית חוקית, יש להם הכול.
"אם אתה אומר שהם לא השותפים הטבעיים שלהם אתה פשוט לא מבין בפוליטיקה, בעבר ביבי היה מאוד נגדם כי זה השתלם לו, היום הוא עושה כל מה שהם יבקשו כי זה משתלם לו"
מעניין, אני לא מבין בפוליטיקה ובעצם מה שהבאת זה חיזוק לטענה שלי. שותף טבעי שעשה להם הרבה נזק ביבר וכן גם בהווה, אומנם בכמות מופחת אבל עושה. אה ושכחתי לציין, גם לערבים יש שותפים, הכול בסדר.
זה שאת לא מסכימה עם החינוך שלהם, לא אומר שזו אפליה, זו לא אפליה, נקודה. כרגע את רק משחקת את הטענות שלי.
אני מתעסק רק בדברים שקשורים לנושא, את יכולה לא להסכים, אבל תכבדי, תודה.
גם אני לא דיברתי על כמות כסף. (את ציינת שערבים מקבלים פחות תקציב, הוכחתי שאת טועה).
את כן דיברת על שטחים מחוץ לישראל, כי רוב הכפרים שאת מדברת עליהן הם כפרים באזור השומרון בעיקר, שגם לא בשלטון ישראלי כמובן.
הם מקבלים יפה מהרשות, גם החרדים לא מקבלים מהממשלה כלום.
לגבי הבגרות - רובם כן
רוב הכפרים שאת מדברת עליהם הם מאחזים. תראי למשל את התנאים ברהט, עיר ערבית חוקית, יש להם הכול.
"אם אתה אומר שהם לא השותפים הטבעיים שלהם אתה פשוט לא מבין בפוליטיקה, בעבר ביבי היה מאוד נגדם כי זה השתלם לו, היום הוא עושה כל מה שהם יבקשו כי זה משתלם לו"
מעניין, אני לא מבין בפוליטיקה ובעצם מה שהבאת זה חיזוק לטענה שלי. שותף טבעי שעשה להם הרבה נזק ביבר וכן גם בהווה, אומנם בכמות מופחת אבל עושה. אה ושכחתי לציין, גם לערבים יש שותפים, הכול בסדר.
זה שאת לא מסכימה עם החינוך שלהם, לא אומר שזו אפליה, זו לא אפליה, נקודה. כרגע את רק משחקת את הטענות שלי.
אני מתעסק רק בדברים שקשורים לנושא, את יכולה לא להסכים, אבל תכבדי, תודה.
גם אני לא דיברתי על כמות כסף. (את ציינת שערבים מקבלים פחות תקציב, הוכחתי שאת טועה).
את כן דיברת על שטחים מחוץ לישראל, כי רוב הכפרים שאת מדברת עליהן הם כפרים באזור השומרון בעיקר, שגם לא בשלטון ישראלי כמובן.
הם מקבלים יפה מהרשות, גם החרדים לא מקבלים מהממשלה כלום.
לגבי הבגרות - רובם כן
אלה שאומרים חרדים פשוט חיים בסרט.
המדינה הזו זו מדינה יהודית לפי החוק זאת אומרת שמעמד הערבים הוא אוטומטית נחות. דמיינו שאתם חיים במדינה באירופה, נניח צרפת ואז אומרים שזו מדינה רק לאנשים שבדמם זורם דם צרפתי, אתם יכולים לשרת בצבא, לעבוד, לשלם מיסים אבל רק מעצם היותכם לא צרפתים אתם אף פעם לא תהיו חלק מהמדינה.
המדינה הזו זו מדינה יהודית לפי החוק זאת אומרת שמעמד הערבים הוא אוטומטית נחות. דמיינו שאתם חיים במדינה באירופה, נניח צרפת ואז אומרים שזו מדינה רק לאנשים שבדמם זורם דם צרפתי, אתם יכולים לשרת בצבא, לעבוד, לשלם מיסים אבל רק מעצם היותכם לא צרפתים אתם אף פעם לא תהיו חלק מהמדינה.
אנונימי
אורות יצחק
"תן לי לנחש מבחינתך כל כפר ערבי במדינת ישראל הוא לא חוקי ועברת כל כפר ובדקת אם הוא חוקי ומה המצב הסוציואקונומי שלו"
אל תכניסי לי מילים לפה. את מוזמנת לבדוק אותי. אני לא עשיתי את זה, אבל אנשים אחרים כן עשו את זה. תתמודדי עם המציאות.
"בכל שנה מדינת ישראל משקיעה במגזר החרדי מיליארד שקל"
שקר גס, אני כבר הוכחתי למעלה שאת טועה. ממש לא מתקרב למיליארד. וגם לא למיליון.
וכן, גם הערבים קיבלו מליארדים.
"משכורת" האברכים לא מקבלים משכורת, וליברמן החליט לבטל את זה לגמרי, לא לצמצם.
הרבה חרדים כבר עזבו אותו מזמן, וממש לא, זה שהם ביחד לא אומר שהוא טוב להם.
לא נכון, להמשיך להגיד משהו לא הופך אותו ללא נכון.
המשכורת של החרדים לא נמוכה, היא בדיוק כמו כולם. לא יודע איפה את בודקת, אבל זה קצת יותר מ-50%, כלומר רוב.
לגבי הפסקה האחרונה - כמה בורות. תכנסי פעם למוסד חרדי תראי כמה שאת טועה. מילה אחת מהפסקה הראשונה לא נכונה.
"תן לי לנחש מבחינתך כל כפר ערבי במדינת ישראל הוא לא חוקי ועברת כל כפר ובדקת אם הוא חוקי ומה המצב הסוציואקונומי שלו"
אל תכניסי לי מילים לפה. את מוזמנת לבדוק אותי. אני לא עשיתי את זה, אבל אנשים אחרים כן עשו את זה. תתמודדי עם המציאות.
"בכל שנה מדינת ישראל משקיעה במגזר החרדי מיליארד שקל"
שקר גס, אני כבר הוכחתי למעלה שאת טועה. ממש לא מתקרב למיליארד. וגם לא למיליון.
וכן, גם הערבים קיבלו מליארדים.
"משכורת" האברכים לא מקבלים משכורת, וליברמן החליט לבטל את זה לגמרי, לא לצמצם.
הרבה חרדים כבר עזבו אותו מזמן, וממש לא, זה שהם ביחד לא אומר שהוא טוב להם.
לא נכון, להמשיך להגיד משהו לא הופך אותו ללא נכון.
המשכורת של החרדים לא נמוכה, היא בדיוק כמו כולם. לא יודע איפה את בודקת, אבל זה קצת יותר מ-50%, כלומר רוב.
לגבי הפסקה האחרונה - כמה בורות. תכנסי פעם למוסד חרדי תראי כמה שאת טועה. מילה אחת מהפסקה הראשונה לא נכונה.
חרדים
חרדים
ערבים רוצחים מדי פעם ככה שיש הגיון בזה
ערבים רוצחים מדי פעם ככה שיש הגיון בזה
חרדים
שמח לעזור הנה כמה דוגמאות למה מה שאתה אומר לא נכון
גם הדבר היחיד שליברמן הציע בסוף הוא לא עשה וזה סבסוד מעונות
"שר האוצר נסוג מההחלטה לבטל את ההנחות לאברכים במעונות היום, שהיה המהלך המשמעותי היחיד להוצאת החרדים לעבודה."
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/by9r2uyvc
ועדת החריגים בחשב הכללי של משרד האוצר החליטה כי הישיבות יקבלו תקציב המבוסס על 845 מיליון שקל בשנה.
בעוד שבסיס התקציב של הישיבות עמד בשנה שעברה על 940 מיליון שקל, התקציב בפועל הגיע ל-1.2 מיליארד שקל (בעקבות ההסכמים הקואליציוניים של המפלגות החרדיות עם נתניהו).
אפילו לא מיליון? לא שותפים טבעיים?
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,l-3782432,00.html
אותו הדבר גם ב2019 1.2 מיליארד
http://omermoav.com/%d7%94%d7%a2%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%92%d7%96%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%a8%d7%93%d7%99-%d7%9c%d7%9b%d7%9c%d7%9b%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%aa/
גם הדבר היחיד שליברמן הציע בסוף הוא לא עשה וזה סבסוד מעונות
"שר האוצר נסוג מההחלטה לבטל את ההנחות לאברכים במעונות היום, שהיה המהלך המשמעותי היחיד להוצאת החרדים לעבודה."
https://www.calcalist.co.il/local_news/article/by9r2uyvc
ועדת החריגים בחשב הכללי של משרד האוצר החליטה כי הישיבות יקבלו תקציב המבוסס על 845 מיליון שקל בשנה.
בעוד שבסיס התקציב של הישיבות עמד בשנה שעברה על 940 מיליון שקל, התקציב בפועל הגיע ל-1.2 מיליארד שקל (בעקבות ההסכמים הקואליציוניים של המפלגות החרדיות עם נתניהו).
אפילו לא מיליון? לא שותפים טבעיים?
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,l-3782432,00.html
אותו הדבר גם ב2019 1.2 מיליארד
http://omermoav.com/%d7%94%d7%a2%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%92%d7%96%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%a8%d7%93%d7%99-%d7%9c%d7%9b%d7%9c%d7%9b%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%aa/
rosie island
יפה שאתה מסתמך בעיקר על התקשורת השמאלנית, לא כל דבר שמופיע בתקשורת נכון.
א. הקישור הראשון ששלחת הוא לא על מה שדיברתי וכאן נפלת על כשל לוגי מסקנה לא רלוונטית. דיברתי בעיקר על המלגות, לא על ההנחות במעונות.
ב. אני מסתמך על העובדות בשטח. חותם לך שאתה לא מכיר את הציבור החרדי. בפועל, המלכות בטלו והרבה כוללים שהוכרו עם ידי המגינה הוסרו והמלגות מתקבלות מתורמים.
ג. בקישור הראשון ששלחת, כתוב שליברמן התפשר נטו בגלל הבחירות, לא משום סיבה אחרת, וזה לא ימנע ממנו לבטל את זה מאוחר יותר.
לגבי התקציבים - תבדוק לעומק לאן זה הולך בפועל. תסיר את הישיבות הגבוהות הציוניות, את החשבות הקטנות הלאומיות, את ישיבות ההסדר, מה נשאר? אה וגם שמאות ישיבות מוכרות, ירד להם ההכרה בגלל שטויות, עכשיו עם מה הם נשארו? וכמובן שהכוונה בכתבה ככול הנראה היא רק לישיבות שיש בהם דחויים (תורתו אמונתו), בהנחה שהן אושרו. עכשיו תחלק את הכול בין כל הישיבות ותבדוק כמה כל ישיבה מקבלת בפועל, וזה אם מתעלמים מהישיבות שלא מקבלות שקל. מה נשאר?
יפה שאתה מסתמך בעיקר על התקשורת השמאלנית, לא כל דבר שמופיע בתקשורת נכון.
א. הקישור הראשון ששלחת הוא לא על מה שדיברתי וכאן נפלת על כשל לוגי מסקנה לא רלוונטית. דיברתי בעיקר על המלגות, לא על ההנחות במעונות.
ב. אני מסתמך על העובדות בשטח. חותם לך שאתה לא מכיר את הציבור החרדי. בפועל, המלכות בטלו והרבה כוללים שהוכרו עם ידי המגינה הוסרו והמלגות מתקבלות מתורמים.
ג. בקישור הראשון ששלחת, כתוב שליברמן התפשר נטו בגלל הבחירות, לא משום סיבה אחרת, וזה לא ימנע ממנו לבטל את זה מאוחר יותר.
לגבי התקציבים - תבדוק לעומק לאן זה הולך בפועל. תסיר את הישיבות הגבוהות הציוניות, את החשבות הקטנות הלאומיות, את ישיבות ההסדר, מה נשאר? אה וגם שמאות ישיבות מוכרות, ירד להם ההכרה בגלל שטויות, עכשיו עם מה הם נשארו? וכמובן שהכוונה בכתבה ככול הנראה היא רק לישיבות שיש בהם דחויים (תורתו אמונתו), בהנחה שהן אושרו. עכשיו תחלק את הכול בין כל הישיבות ותבדוק כמה כל ישיבה מקבלת בפועל, וזה אם מתעלמים מהישיבות שלא מקבלות שקל. מה נשאר?
אתה מוזמן אם כך לתת מקור למה שאתה אומר אתה פוסל את המקור שלי עם טענה חסרת בסיס וקורא לכל העיתונות שקרנית שעם בדיקה מהירה אתה יכול להכנס גם לאתר של מדינת ישראל ולהסתכל בתקציב וגם באלו של השנים הקודמות
וגם אשמח לראות מקור למלגות
וגם אשמח לראות מקור למלגות
חרדים מופלים בצורה קיצונית. דוגמית קטנה היא זה שלא נותנים במה במשטרה לנער החרדי שנעדר. מקווה שחזר
אנונימי
^^לא קראתי לכל התקשרות שקרנית, אל תכניס לי מילים לפה. בוא תסתור את מה שהסברתי ואז נדבר. כפי שהסברתי, אני מדבר לפי מה שקורה במציאות, לא לפי מה שכתוב באינטרנט. כל מה שכתבת עכשיו לא סותר אפילו קצת את מה שטענתי.
חרדים ,ערבים לדעתי מופלים לטובה
באותו הנושא: