תשובה אחת
היו כמה היה של האופק שטען שקאזם רק מחפש להראות כמה הוא ציוני ותמיד מנסה להראות את ישראל וביבי ולהזכיר והיה גם ריב קטן שלא מכינים מספיק אוכל סתם משהו דפןק