9 תשובות
בדיוק חשבתי להכין גם
יאללה יאללה קדימה את יכולה יאללה יהיה טעים את רעבה באלך את זה
עריכה- קלטתי שאתה בן ביי
עריכה- קלטתי שאתה בן ביי
בוא קום נכין ביחד אחשלי
דמייני את המתיחה של הגבינה פשוט זה מספיק
שואל השאלה:
סבבה יא אחות יקרה
סבבה יא אחות יקרה
זה טעים. צריך יותר מהמחשבה הזו?
קומי תכין טוסט טעים ונמתח עם ירקות בצד ד יהיה לך מושלם ם קום תכין
אנונימית
איך רואים שאתה דתי - טוסט במוצאי שבת.. כל כך קלאסי.
קום כבר!
קום כבר!
לך תכין טוסט!! מאמינים בך!!
באותו הנושא: