התחברות
הרשמה
אם אני מעלה סטורי של המקום שאני עובדת ואני רוצה לרשום עבודה, אני רושמת work או working??
11 ביוני 2022, 20:58
משפט
אינסטגרם
העלאת תמונות
כתיבה
עבודה
2 תשובות
work
N
NotAgam
work
21Savage
באותו הנושא:
היי, מי שמבין באינסטגרם, אני מעלה סטורי אחד ואחר כך שאני רוצה לעלות סטורי שני
למה שאני מעלה סטורי עם סאונד זה מעלה לי את זה בלי סאונד???
אני מעלה סטורי שאני יושבת ולא עושה כלופ וחברה שלי עובדת, תנו משהו מצחיק לכתוב?
למה **תמיד** שאני מעלה סטורי אז הקראש שלי אחרי שראה את הסטורי שלי מעלה גם?
למה כל הזמן שאני מעלה סטורי רק יורדים לי עוד עוקבים וכשאני לא מעלה זה נשאר?
עם ראיתי סטורי של חבר באינטנגרם שהוא תייג מקום אפשר לראות סטורי של המקום שהוא תייג של אנשים אחרים שאני לא עוקב אחריהם?
בנים אתם תעדיפו מישהי שמעלה סטורי רגיל כמו כולם (ממסעדות ומעצבת שעה כל סטורי) או..
איך אני מעלה סטורי בתוך סטורי?
אם מישהי שעובדת איתי מגיבה לי לכל סטורי שאני מעלה (פעם בשבוע שבועיים) אבל לא מנסה להמשיך את השיחה מה זה אומר?
אחרי שאני מעלה סטורי לאנסטגרם איך אפשר לעלות עוד תמונות לסטורי?
זה הגיוני שכל פעם שאני מעלה תמונה או סטורי יורדים לי עוקבים ?