8 תשובות
מזג האוויר יהיה קיצוני ככה שבקושי יהיה אפשר לחיות פה, מלא אסונות טבע וכו
שואל השאלה:
אנשים יחנקו כאילו?
אנשים יחנקו כאילו?
תלוי בחום שאליו נגיע.
ברמה הנוכחית אנחנו נגיע למצב שהמדבור העולמי יתרחב, מקומות (נגיד אפריקה והמזרח התיכון) יתייבשו.
בו זמנים אנחנו נראה הקצנה גם לצד השני, סופות עוצמתית יותר, שלג, חורפים קרים יותר.
וזה בהנחה שכל בני האדם עובדים ביחד ולא תוקפים אחד את השני (מה שלא יקרה, אנחנו יכולים לחזות מלחמות מים נגיד).
ברמה הנוכחית אנחנו נגיע למצב שהמדבור העולמי יתרחב, מקומות (נגיד אפריקה והמזרח התיכון) יתייבשו.
בו זמנים אנחנו נראה הקצנה גם לצד השני, סופות עוצמתית יותר, שלג, חורפים קרים יותר.
וזה בהנחה שכל בני האדם עובדים ביחד ולא תוקפים אחד את השני (מה שלא יקרה, אנחנו יכולים לחזות מלחמות מים נגיד).
שואל השאלה:
זה יגיע לרמה שאנשים יתאבקו על חמצן?
זה יגיע לרמה שאנשים יתאבקו על חמצן?
^לא, חמצן יש בשפע ולא צפוי שיגמר.
מים זה סיפור אחר לגמרי.
מים זה סיפור אחר לגמרי.
כן,
לא תהיה אנושות
שריפות ענק
ועוד
לא תהיה אנושות
שריפות ענק
ועוד
האנושות תקרוס
נראלי יהיה אסונות טבע,
צונאמי גדול שיטביע את כולם
צונאמי גדול שיטביע את כולם
באותו הנושא: