76 תשובות
לא
אין בעיה עם לדעתי
פשוט קצת שטחי
אין בעיה עם לדעתי
פשוט קצת שטחי
לא, זאת פשוט העדפה/משיכה שלך.
זה אומר שיש לך טעם שונה שזה סבבה ומגניב
אנונימי
לא די
לא
שואל השאלה:
למה שטחי?
למה שטחי?
זה לא שטחי
זה העדפה שלך
זה העדפה שלך
שואל השאלה:
^ומי קבע את זה? זה פשוט מגעיל אותי להיות עם חנוניות.
^ומי קבע את זה? זה פשוט מגעיל אותי להיות עם חנוניות.
כבר עברנו את זה שחנוניות יותר איכותיות..
רוצה עכשיו טיעון ללמה צאחלות לא איכותיות?
רוצה עכשיו טיעון ללמה צאחלות לא איכותיות?
מה בדיוק מגעיל בזה?
שואל השאלה:
^^מכיר צ'אחלות ממשפחות מאוד איכותיות. תסתכל על הביו שלי ותקרא לי לא איכותי.
^^מכיר צ'אחלות ממשפחות מאוד איכותיות. תסתכל על הביו שלי ותקרא לי לא איכותי.
שואל השאלה:
^^זה לא הטעם שלי.
^^זה לא הטעם שלי.
תראה, אני לא אומר שהכל בך לא איכותי, אבל המשיכה שלך פשוט לא איכותית לטעמי.
זה פשוט הטעם שלך
זה לא מגניב יותר אם אתה אוהב צאחלות
וזה לא מגניב יותר אם אתה אוהב חנוניות
משיכה מינית זה לא מגניב
זה פשוט משיכה מינית
דבר רגיל ונורמלי
זה לא מגניב יותר אם אתה אוהב צאחלות
וזה לא מגניב יותר אם אתה אוהב חנוניות
משיכה מינית זה לא מגניב
זה פשוט משיכה מינית
דבר רגיל ונורמלי
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה כמו שאני אשפוט אותך על זה שאתה על הספקטרום(לא בסדר, נכון?). זה גם לא בדיוק הטעם שלי, אני פשוט מעדיף צ'אחלות בפער על חנוניות או ילדות סנטר.
^^זה כמו שאני אשפוט אותך על זה שאתה על הספקטרום(לא בסדר, נכון?). זה גם לא בדיוק הטעם שלי, אני פשוט מעדיף צ'אחלות בפער על חנוניות או ילדות סנטר.
טוב, בוא נסכים על לא להסכים.
הטעם שלך הוא לא הטעם שלי, ואין שום סבה להתווכח על זה שוב ושוב.
הטעם שלך הוא לא הטעם שלי, ואין שום סבה להתווכח על זה שוב ושוב.
שואל השאלה:
^תודה!
^תודה!
תלוי מאיזו בחינה אתה מעדיף.
מבחינת האופי, או מבחינת המראה?
מבחינת האופי, או מבחינת המראה?
שואל השאלה:
^^גם וגם, אבל בעיקר מראה.
^^גם וגם, אבל בעיקר מראה.
אתה לא איכותי כי אתה משתמש בהגדרות כאלה
למה אתה ממשיך לשאול את זה? למה אתה אובססיבי למה שאנשים חושבים על המשיכה שלך? לאף אחד לא אכפת. אנשים עונים על זה כי הם רוצים פרח. אתה יכול להמשך אל מי שאתה רוצה, כל עוד זה לא פוגע באף אחד.
אני מבינה שאתה מרגיש חסר ביטחון לגבי הסטיגמות סביב המשיכה שלך, אבל להמשיך לשאול את אותה השאלה יום אחרי יום אחרי יום ולהתווכח עם אנשים שדעתם הסובייקטיבית לא כל כך רלוונטית בכל מקרה לא יעזור לך להתמודד עם חוסר הביטחון שלך או להעלות אותו. אתה מבזבז את הזמן שלך. לך תעשה משהו שיועיל למצבך. דבר עם מישהו על מה שאתה מרגיש ותבקש עזרה, תחשוב עם עצמך למה כל כך אכפת לך ותראה איך אתה יכול לחזק את עצמך בלי אישור של אנשים.
אני מבינה שאתה מרגיש חסר ביטחון לגבי הסטיגמות סביב המשיכה שלך, אבל להמשיך לשאול את אותה השאלה יום אחרי יום אחרי יום ולהתווכח עם אנשים שדעתם הסובייקטיבית לא כל כך רלוונטית בכל מקרה לא יעזור לך להתמודד עם חוסר הביטחון שלך או להעלות אותו. אתה מבזבז את הזמן שלך. לך תעשה משהו שיועיל למצבך. דבר עם מישהו על מה שאתה מרגיש ותבקש עזרה, תחשוב עם עצמך למה כל כך אכפת לך ותראה איך אתה יכול לחזק את עצמך בלי אישור של אנשים.
אנונימית
בוא אני אגיד לך עובדות:
חנונית=מישהי שמשקיעה בעתיד שלה,שבאמת אכפת לה ממנו
צאחלה=מישהי בכיתת אומץ עם נכשלים ב3 יחל מתמטיקה ואנגלית,ולא אכפת לה מהלימודים שלה ובעתיד תעבוד באיזה סופר כקופאית
חנונית=מישהי שמשקיעה בעתיד שלה,שבאמת אכפת לה ממנו
צאחלה=מישהי בכיתת אומץ עם נכשלים ב3 יחל מתמטיקה ואנגלית,ולא אכפת לה מהלימודים שלה ובעתיד תעבוד באיזה סופר כקופאית
מראה זה לא אומר כלום, זה הטעם שלך וזה הגיוני.
אופי זה תלוי, כי יש כל מיני סוגים של צאחלות. יש כאלו שהן גסות, סנוביות וגם לא העיפרון הכי חד בקלמר ואז זה סתם שטחי; אבל יש גם צאחלות שהן סבבה וחמודות ואז זה בסדר. וגם יש חנוניות שהן שקטות כאלו ודיי מרובעות שזה יכול להיות דיי מבאס אז זה הגיוני אם לא תתחבר לאישיות הזו. אבל יש גם כאלו שהן באמצע, כאלו אתה גם לא מעדיף?
אופי זה תלוי, כי יש כל מיני סוגים של צאחלות. יש כאלו שהן גסות, סנוביות וגם לא העיפרון הכי חד בקלמר ואז זה סתם שטחי; אבל יש גם צאחלות שהן סבבה וחמודות ואז זה בסדר. וגם יש חנוניות שהן שקטות כאלו ודיי מרובעות שזה יכול להיות דיי מבאס אז זה הגיוני אם לא תתחבר לאישיות הזו. אבל יש גם כאלו שהן באמצע, כאלו אתה גם לא מעדיף?
^^ לא בהכרח, אצלי בבית ספר אמנם יש יותר פאקצות מצאחלות, אבל יש להן קלאס והן כן משקיעות בלימודים.
אני עוקבת אחריי השאלות והתשובות השטחיות שלך והניסיונות הנואשים שלך להגיע לחמות פה כבר תקופה, ואתה לא איכותי אבל זה לא קשור להעדפות הרומנטיות שלך.
אנונימית
^לא אמרתי שזה שהיא ב3 יחל ישר אומר שהיא צאחלה,אמרתי שצאחלה ב3 יחל
ואם את אומרת שזה לא עוזר בשום דבר,אז איך בדיוק תלכי לאוניברסיטה,תעשי תואר ואחכ תעבדי בעבודה לפי התואר שלך?
לצערך וגם לצערי,היום הכל עובד עפ הלימודים שלך,תזניחי בתיכון ויהיה לך מאוד קשה בעתיד להשלים את הפער
^^אצלי מאיך שאני מכירה צאחלות כולן כאלה,לא יצא לי לראות אחרות אבל מסתבר שקיימות גם חכמות חחח
ואם את אומרת שזה לא עוזר בשום דבר,אז איך בדיוק תלכי לאוניברסיטה,תעשי תואר ואחכ תעבדי בעבודה לפי התואר שלך?
לצערך וגם לצערי,היום הכל עובד עפ הלימודים שלך,תזניחי בתיכון ויהיה לך מאוד קשה בעתיד להשלים את הפער
^^אצלי מאיך שאני מכירה צאחלות כולן כאלה,לא יצא לי לראות אחרות אבל מסתבר שקיימות גם חכמות חחח
שואל השאלה:
למה אתם חושבים ככה?
למה אתם חושבים ככה?
תפסיק לסחוט תשובות דיי
ודבר שני לדעתי זה כן קצת ערס
ודבר שני לדעתי זה כן קצת ערס
שואל השאלה:
תשמעו, אני מכיר צ'אחלות בהקבצה א'. רובכם גם לא מכירים צ'אחלות וערסים אמיתיים, אז תפסיקו להיצמד לסטיגמות ולחשוב שאתם יותר טובים מהם. תאמינו לי, גם אני פעם שנאתי אותם, עד שהגעתי למסקנה שיש ערסים וצ'אחלות ממש נחמדים(אני מתכוון בעיקר לצ'אחלות, כי ערסים ברובם הם באמת רעים).
נכון, הם לא הטייפ קאסט שלי(בטח לא ערסים), אבל אני לומד לחיות ולהסתדר איתם.
תשמעו, אני מכיר צ'אחלות בהקבצה א'. רובכם גם לא מכירים צ'אחלות וערסים אמיתיים, אז תפסיקו להיצמד לסטיגמות ולחשוב שאתם יותר טובים מהם. תאמינו לי, גם אני פעם שנאתי אותם, עד שהגעתי למסקנה שיש ערסים וצ'אחלות ממש נחמדים(אני מתכוון בעיקר לצ'אחלות, כי ערסים ברובם הם באמת רעים).
נכון, הם לא הטייפ קאסט שלי(בטח לא ערסים), אבל אני לומד לחיות ולהסתדר איתם.
שואל השאלה:
אגב, במקום להעליב אותי, תנסו באמת לענות על השאלה הזאת.
אגב, במקום להעליב אותי, תנסו באמת לענות על השאלה הזאת.
רק דבר קטן לא כל הנשים מתחלקות לצ'חלות או חנוניות
שואל השאלה:
^^נכון מאוד.
יש נשים שהן לא צ'אחלות, לא חנוניות ולא ילדות סנטר והן סופר איכותיות. קחו למשל את רותם סלע.
גם יפה, גם חכמה, גם מצחיקה וגם מאוד איכותית.
^^נכון מאוד.
יש נשים שהן לא צ'אחלות, לא חנוניות ולא ילדות סנטר והן סופר איכותיות. קחו למשל את רותם סלע.
גם יפה, גם חכמה, גם מצחיקה וגם מאוד איכותית.
לא אחי, לא אמור להיות לך אכפת אם היא צ'חלה או חנונית, אתה צריך למדוד לפני גדול תחת חזה ומראה פנים, מה אכפת לך מהאופי שלהן? כולה נשים אחינו
^^וואו אוקיי)
שואל השאלה:
^^^^כן, אתם כן(לא את ספציפית).
^^^^כן, אתם כן(לא את ספציפית).
שואל השאלה:
^^מי, אני?
^^מי, אני?
שואל השאלה:
^למה?
^למה?
שואל השאלה:
^קודם כל, תודה.
דבר שני, למה לא בנשים?
^קודם כל, תודה.
דבר שני, למה לא בנשים?
צ'אחלות לייט זה הדיבור באמת
צאחלות לרוב יורדות על בנות ורעות אם מישהי הייתה ככה מתאכזרת לאחותך תגיד לי אם לא משנה כמה היא יפה אם היא עדיין מושכת
אנונימית
כל אחד והטעם שלו נשמה
שואל השאלה:
^^^אז אצלי זה לא נכון.
אני מעדיף להיות חבר של אנשים שלא דומים לי, אותו דבר בזוגיות.
^^^אז אצלי זה לא נכון.
אני מעדיף להיות חבר של אנשים שלא דומים לי, אותו דבר בזוגיות.
זה כן משיכה שטחית אבל זה
לא אומר כלום בכול מקרה
אתה לא יכול לשלוט על זה
לא אומר כלום בכול מקרה
אתה לא יכול לשלוט על זה
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^לרוב הן לא רעות סתם, הן לא סדיסטיות, ואם כן זה נורא.
^^^^לרוב הן לא רעות סתם, הן לא סדיסטיות, ואם כן זה נורא.
שואל השאלה:
^לי ולצ'אחלות אין תחומי עניין משותפים, חוץ מרכילות, אינסטגרם וקצת טיקטוק ומין.
^לי ולצ'אחלות אין תחומי עניין משותפים, חוץ מרכילות, אינסטגרם וקצת טיקטוק ומין.
לא, זו העדפה
מה מגעיל אותך בחנוניות בדיוק?
אנונימית
אני מניחה שאתה ערס
אם אתה מעדיף בחורה זבל שתעשה לך את המוות על בחורה טובה ומשכילה זה בעיה שלך לרוב "חנוניות" הן בחורות טובות שיצליחו בחיים ולא צ'אחלות מגעילות חסרות השכלה שיודעות רק לדבר מלוכלך ואין להן כבוד עצמי
שטחי למדי
אנונימי
שואל השאלה:
^^^תיכנסי לביו שלי ואז תקראי לי ככה.
^^^תיכנסי לביו שלי ואז תקראי לי ככה.
שואל השאלה:
^^^זה לא כולן, ואני מכיר חנוניות רעות מן היסוד.
^^^זה לא כולן, ואני מכיר חנוניות רעות מן היסוד.
אינני מבין מה יש לך בביו.
שואל השאלה:
^תיאור שלי.
^תיאור שלי.
כן
אנונימית
לא זה פשוט העדפה שלך.
לא ככ אבל באותה המידה כן, קצת
לא זה העדפה שלך זכותך
זה אומר שאתה במצב של ירידה מרוב ייאוש ואתה מוריד איכות (מתפשר) אבל זה לא בהכרח דבר רע או משהו ;)
קודם בואו תתבגרו ואל תשתמשו במונחים חנונית וצאחלה
ומאיפה הסקת מה יותר איכותי ותגדיר מה זה איכותי בשבילך
ומאיפה הסקת מה יותר איכותי ותגדיר מה זה איכותי בשבילך
שואל השאלה:
^מי? אני?
^מי? אני?
כן. כן
חנוניות גואטס
כן תתבגר אל תשתמש במילים האלו
מה ההגדרה של חנונית בעיניך
מה ההגדרה של חנונית בעיניך
שואל השאלה:
^זה מורכב.
^זה מורכב.
חנוניות יעני בלימודים?
אנונימית
בקצרה למה מורכב
הטעם שלי זה חנונים וההגדרה שלי לחנון זה מישהו מאוד חכם לומד פיזיקה טוב במתמטיקה מודע לעצמו עם ביטחון ונראה טוב לטעמי ואשכנזי
הטעם שלי זה חנונים וההגדרה שלי לחנון זה מישהו מאוד חכם לומד פיזיקה טוב במתמטיקה מודע לעצמו עם ביטחון ונראה טוב לטעמי ואשכנזי
^מזרחים לא יכולים להיות חנונים?
גזענות
גזענות
אבל כל אחד לוקח את החנון למקום שלו אולי תצליח להכיל את מה שכתבתי פה אולי לא אבל וצאחלה וחנונית זה מושגים שהחברה והסביבה המציאה תפרק את זה לגורמים כי יש מצב שנשים חכמות ימשכו אותך כי בסופו דל דבר זה מה שמנונית אומר מישהי חכמה שלומדת ומשקיעה בלימודים אומנם יש עוד סטיגמות אבל כל המילה עצמה היא סטיגמה עדיף לא להשתמש בזה כי זה ילדותי
יכולים אבל לקחתי את זה למקום שלי למה שמושך אותי אישית
שיניתי את ההגדרה למשהו שאני אוהבת
כן, צאחלות זה מביך