8 תשובות
שואל השאלה:
^ היא בכלל לא עשתה?
אנונימית
יש
אחותי הגדולה לא קיבלה תעודת בגרות כי היא לא עשתה מחויבות אישית
לא נראה לי

השעות של המחוייבות זה רק בשביל מסלול הצטיינות
שואל השאלה:
של איזה כיתה היא לא סיימה?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עשיתי את כולם פשוט לא החתימו לי עדיין
אנונימית
עשתה אבל לא את כל השעות
כל במבחני בגרות היו עם ציונים מושלמים אבל היא לא עשתה את כל השעות מחויבות אישית ולא קיבלה רק בגלל זה בגרות
של כל הכיתות
היא עשתה גם בכיתה י, גם בי"א וגם בי"ב רק חצי מהשעות
ברור
אני לא מבינה למה אנשים חושבים שזו המצאה ולא משהו שבאמת קורה
שעות המחוייבות זה חלק מהקריטריונים לקבלת תעודת בגרות, ממש כמו שקבלת ציון נכשל בלשון לא תזכה אותך בתעודת בגרות, ככה גם אי עשיית מספיק שעות המחוייבות