5 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה סדרה טוב חח
תמשיכיי זה סדרה נדירה ועונה 4 החדשה פצצה את לא תתחרטי סיימתי בלילה
זה סדרה טובה למה לא
זה נהיה יותר טוב עם הזמן כי יש דמויות חדשות ונוספים עוד רעים (נגיד בעונה הראשונה זה היה הדמורגורגן, בעונה 2 ו3 יש את מיינד פלייר ודמודוג, ובעונה 4 יש את וקנה)
אחלה סדרה, ואם כבר ראית אל תעצרו באמצע