12 תשובות
גם אני רוצה
שואל השאלה:
יש אני לא לבד
אנונימי
אני רוצה ללכת למקום כזה אבל לא בשביל לצחוק אלא בשביל לבכות ולהרגיש בטוחה ולא באמצע שדה מוקשים (מכל הבחינות)
אני יותר בכיוון של ללכת למקום כזה עם הקראש ולבצע מעשים ;;;)))
שואל השאלה:
מרגש דמעות אבל זה לא היה הכוונה . הכוונה הייתה לצחוק על כולם כל בני אדם יצורים נחותים חוץ ממני למרות שאני לא בן אדם.
קיצור איפה הייתי
שכל הבני אדם
הם דבר מסכן ומעצבן שיודע רק לעצבן ולצחוק מכמה זה דבר נחות וחלש פיזית ונפשית רק לכתוב את זה עושה לי נעים ואיי כןן
אנונימי
אתה מזכיר לי את חצרוני
אנונימי
אה וואו כן גם לי בא
יש עוד כמה דברים שאם אני אגיע לסיטואציה שאני נמצאת לבד בנקודה מסויימת אני אעשה אבל זה כן חלום
שואל השאלה:
גם אתם אלו שכותבים פה לא שכחתי ממכם אני עוד אמצע אותכם יום אחד
אנונימי
שואל השאלה:
ודרך אגב אני צוחק כמו משוגע פסיכופט עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
ועכשיו אתם גם מתעלמים ממני יאו זה מתחיל לעצבן ידעתי שבני אדם זה דבר שפל ונחות
אנונימי
אני איתך
אנשים הם כאלה אוברייטד
אני יותר בקטע של לצרוח כמו פסיכופטית במקום ריק