14 תשובות
את בת 20 הוא לא אמור להגיד לך מה לעשות
תלכי באיזה שעה שאת רוצה ואת לא חייבת לענות לאח שלך את כבר בת 20:)
כמו מה שאמרו
תלכי, את מספיק גדולה לעשות מה שאת רוצה
שואל השאלה:
פעם קרה שלא עניתי לו והתחיל לצרוח עלי ואמר לי להוריד תחולצה כי שמתי חולצת בטן בוא לא שפוי
פעם קרה שלא עניתי לו והתחיל לצרוח עלי ואמר לי להוריד תחולצה כי שמתי חולצת בטן בוא לא שפוי
אנונימית
את בת 20 מי שואל אותו תצאי בכוונה רק על לעשות לו דקווא
מבינה אותך גם אני עם אח גדול
שואל השאלה:
ולך הוא גם מעיר?
ולך הוא גם מעיר?
אנונימית
מגיל 10 לא מפסיק...
אני בת 19 אחותי ככה זה אחים גדולים
אחרי גיל 18 לא שאלתי אותו כבר מתי לצאת או באיזו שעה לצאת
מה הוא כבר יעשה
אני בת 19 אחותי ככה זה אחים גדולים
אחרי גיל 18 לא שאלתי אותו כבר מתי לצאת או באיזו שעה לצאת
מה הוא כבר יעשה
שואל השאלה:
אבל תקשיבי אצלי זה באמת במצב קיצוני הוא אובססיבי חולה בראש זה הגיע למצב נגיד שהוא רואה שאני באה לצאת אז הוא יוצא לפני כדאי ליראות לאן אני הולכת ועם מי וכדי להתחקר אותי זה הגיוני ? שחרר ממני
אבל תקשיבי אצלי זה באמת במצב קיצוני הוא אובססיבי חולה בראש זה הגיע למצב נגיד שהוא רואה שאני באה לצאת אז הוא יוצא לפני כדאי ליראות לאן אני הולכת ועם מי וכדי להתחקר אותי זה הגיוני ? שחרר ממני
אנונימית
ומה ההורים שלך אומרים על זה?
אנונימית
מאמי את בת 20 תעשי מה שפאקינג בלך תזכרי שאת לא ילדה את יכולה לצאת ולחזור מתי שבלך
חחחח לא אצלי הוא לא אובססיבי
פשוט לא יצאתי בלילה אחרי השעה 23:00
(גם בגללו וגם בגלל ההורים שלי)
אבל קרה לי גם שהוא עקב אחרי פעם אחת... איכשהו הוא תמיד יודע איפה אני
ככה זה אחים גדולים יש כאלה שהם יותר נוקשים... עוד פעם את בת 20 אל תשאלי אותי שיעקוב אחרייך שיתקשר שיצעק... מה הוא כבר יכול לעשות? צאי תבלי את כבר אישה
פשוט לא יצאתי בלילה אחרי השעה 23:00
(גם בגללו וגם בגלל ההורים שלי)
אבל קרה לי גם שהוא עקב אחרי פעם אחת... איכשהו הוא תמיד יודע איפה אני
ככה זה אחים גדולים יש כאלה שהם יותר נוקשים... עוד פעם את בת 20 אל תשאלי אותי שיעקוב אחרייך שיתקשר שיצעק... מה הוא כבר יכול לעשות? צאי תבלי את כבר אישה
תלכי ואל תשאלי אותו את כבר בת 20 ואת אחראית על עצמך אין לו זכות להגיד לך משהו אולי להורים שלך כן אבל הוא לא יכול להגיד לך מה לעשות אין לי אח גדול אז אני לא יכולה להבין אבל תנסי אולי לדבר איתו על זה? או עם ההורים שלך