5 תשובות
לא אם נטלת בבוקר
אם נטלת בבוקר, לא
אם נטלת בבוקר אז לא, אלא אם כן היית בשירותים או נגעת במשהו אז עדיף בכל אופן ללא ברכה.
אם לא נטלת כשקמת
גם אם נטלת שקמת, תטול ידיים שוב לפני הנחת תפילין.
כל פעם שנוגעים בבטן וכאלה זה גם כן מצריך נטילת ידיים לפני תפילין.