10 תשובות
וואי בעיקר אהבתי שהם חזרו לקוריאנית כי זה קצת הוריד לי מהם שהם התחילו לשיר באנגלית
את זה אהבתי ממש
כן הוא מהממם רצח!!!
שואל השאלה:
וואי אבל אני ממש בשוק שיצא להם שיר חדש
יאו אני הולכת ליתמכר לשיר הזה
ממש אהבתי
היה שווה לחכות להםם
אני גאה בהם
אני מתהיפים שלי
ככןכןכןכן התאהבתי התעלפתי בכיתי מה לא
כןן זה שיר מהמםם
איך התלהבתי שהם שרו בקוריאנית, פחות התחברתי לשירים באנגלית שהם הוציאו בזמן האחרון
וואי אבל הייתי בחרדה שהקאמבק הזה היה אמור להיות פרידה מארמי ושהם מתפרקים
כן ברור נכון שהוא מושלם?!!!
כןןןןןן
וואי ממש אהבתיי