10 תשובות
אולי לחלקי את הסיפור לחלקים? לדוגמא פרק ראשון מנקודת מבטה של:(הדמות) ואז פרק ששני מנקודת המבט של: (הדמות) ואז תוכלי לספר מכל הצדדים
כאילו דמויות שונות
גם רעיון טובב^^^
זה יכול להוסיף טוויסט ויותר עניין בעלילה
מזכיר לי יותר מדי את הסרט הקול בראש ואת הדמויות של עצב וכעס..
אבל פשוט עם ילדה על הרצף, זה שינוי פעוט בעיני.
ועדיף מנקודת מבט שלה
אנונימי
שואל השאלה:
אנשים, סיימתי לכתוב!
מי שרוצה שאני אשלח לו שיכתוב לי
אתת יכולה לשלוח לי?
אני גם אשמח לקרוא :)
שואל השאלה:
לא בטוחה עוד אם אני אפרסם, אבל כמובן אם כן:)
נקודת מבט של האנשים שמייצגים את החרדה/דיכאון. ממש אהבתי את הרעיון אם תוכלי לשלוח לי כשאת מפרסמת, אני אשמח :)
אני גם אשמח לקרוא :)