4 תשובות
שיהנו.
לא הסטייל שלי.
לא הסטייל שלי.
מה הבעיה בזה מה אכפת לי
למה לא? זה לא סותר
ומנסיון זה ממש כיף
ומנסיון זה ממש כיף
אני לא רואה בזה בעיה, במיוחד אם הכוונה למצעד הגאווה. זה מצעד ויריד ביחד. זה לא אמור להכניס לדיכאון, ההפך. זה גם חגיגה וזה לגיטימי לגמרי שהם רוצים להנות.
באותו הנושא: