12 תשובות
אני לא
מה
אנונימית
זה לא מביך^
שואל השאלה:
מביך אבל אין ברירה או מיקחלת וכביסה כל בוקר
או טיטול
מביך אבל אין ברירה או מיקחלת וכביסה כל בוקר
או טיטול
אנונימית
זה לדעתי לא מביך כי אףאחד לא אמור לדעת את זה וגם אם כן אז זה יכול להיות שזה חולף...
לא הכרתי אף אחד שעושה את זה אבל אם את צריכה את זה וזה עוזר לך להעביר את הלילה זה בסדר גמור לדעתי
אולי אנשים עשו את זה מביך אבל במציאות זה כמו שמי שצריך משקפיים לובש משקפיים זה אותו דבר אז זה לא אמור להביך
לא מכיר בני נוער כמוך
אבל תהני נשמע כיף לא אשקר
אבל תהני נשמע כיף לא אשקר
אנונימי
גם אני
יש מלא שאני שמעתי אח סיפרו לי זה בסדר ונורמלי
מושלמת זה לגמרי בסדר
קורה להרבה אנשים ואת לא צריכה להיות מובכת .
אם בכל זאת קצת קשה לך או באלך לדבר עם מישהי שעברה משהו דומה את מוזמנת לכתוב לי
קורה להרבה אנשים ואת לא צריכה להיות מובכת .
אם בכל זאת קצת קשה לך או באלך לדבר עם מישהי שעברה משהו דומה את מוזמנת לכתוב לי
גם אני עם טיטול, קצת מביך אבל אין ברירה
באותו הנושא: