5 תשובות
60 כל שנה
שואל השאלה:
לא אבל נגיד בשכבה של י אם אני עושה נגיד 100 שעות אני מקבלת איזשהי תעודה *חברתית*?
לא אבל נגיד בשכבה של י אם אני עושה נגיד 100 שעות אני מקבלת איזשהי תעודה *חברתית*?
אנונימית
צריך יותר מ60 כל שנה בתיכון נראלי
חושבת שכן
לא, מקבלים בי"ב אם עושים 60 כל שנה.
אם אני לא טועה יש גם הצטיינות יתרה שזה יותר כל שנה
אם אני לא טועה יש גם הצטיינות יתרה שזה יותר כל שנה
באותו הנושא: