6 תשובות
לא זה סתם בזבוז
כן, לראות מה יש שם, מקסימום לבטל אם זה לא שווה את זה
אם יש תקופת ניסיון חינם אני אנסה
כן, זה כל כך זול ששווה גם לקנות נטפליקס וגם דיסני פלוס ביחד.
אנונימי
^^אקנה*
וכנראה שכן, בגלל הסדרה של פרסי ג'קסון. למרות שיש לי נטפליקס, אבל אני לא חושבת שהתכנים שם הם אותו הדבר.
וכנראה שכן, בגלל הסדרה של פרסי ג'קסון. למרות שיש לי נטפליקס, אבל אני לא חושבת שהתכנים שם הם אותו הדבר.