התחברות
הרשמה
יש לנו בבית ספר שאנחנו הולכים להצגה
צריך לקחת תיק?לבוא בלי תיק זה לא מביך?
9 ביוני 2022, 07:55
חינוך
כיתה
שינה
חופש
קורונה
3 תשובות
עם תיק קטן מים אוכל וטלפון
א
אסטרונאוטית
אפשר תיק קטן
M
MasterPiece
עם תיק עדיף
ח
חתול חלל
באותו הנושא:
הייתם הולכים להצגה או הופעה לבד?
רק אותי זה מצחיק שאנחנו הולכים 12 שנה לבית ספר בשביל לקבל דף מסכן?
הייתם הולכים לצפות בהצגה הזאת?
מוכנים נפשית בעוד יומיים לבית ספר בידיעה שאנחנו הולכים לראות את הילדים שאנחנו כל כך שונאים??
מחר דרך בית ספר אנחנו הולכים להצגה ואז חוזרים לשעתיים לימודים וחוזרים שווה לבוא בכלל?
אני רוצה ללבוש מכנס בסטייל לבית ספר מחר.. איזה? אנחנו הולכים להצגה עם חולצה לבנה
אנחנו הולכים היום להצגה על יום השואה זה בסדר שאני אבוא עם מכנסיים קצרים??
אתם מוכנים להסביר לי למה אתם מרוצים מזה שאנחנו לא הולכים לבתי ספר בחודש הקרוב?
יש לי ידיד שאנחנו הולכים באותה הדרך הביתה אחרי בית ספר
אבא שלי הולך לעשן כל פעם שאנחנו עושים משהו עם המשפחה - כמו הולכים למסעדה או שאנחנו הולכים לטייל והוא תמיד מתרחק כדי
אני תכף הולך להצגה מהבית ספר והקראש שלי גם תהיה שם