7 תשובות
כן. זה אומר שהיא איחלה לך שהלילה שלך יהיה טוב
שואל השאלה:
בשבילי זה מוזר מה הבעיה לכתוב לידיד לילה טוב בלי סמיילי נשיקה
יש משהו מעבר לזה
אני בתור גבר אם אני שולח למישהי סמיילי נשיקה זה אומר אצלי משהו מעבר
בשבילי זה מוזר מה הבעיה לכתוב לידיד לילה טוב בלי סמיילי נשיקה
יש משהו מעבר לזה
אני בתור גבר אם אני שולח למישהי סמיילי נשיקה זה אומר אצלי משהו מעבר
שואל השאלה:
טוב תרבות מוזרה
בנות מסובכות
אז איך אתם מבדילות בניכם לבן הזוג
טוב תרבות מוזרה
בנות מסובכות
אז איך אתם מבדילות בניכם לבן הזוג
בבקשה ממך אל לקפוץ למסקנות בגלל דאתה רגיל למשהו אחד. תחשוב שמבחינת הרבה בנות אחרות לצורך העניין לשלוח תמונת מצב זה בקטע חברי ויכול להיות שמבחינתך לשלוח תמונת מצב זה הצהרת כוונות. יש לי עוד אלף ואחת דוגמאות אז פשוט לא לקפוץ למסקנות. אם אתה לא בטוח לגבי זה פשוט עדיף לשאול
שואל השאלה:
אם הייתה לי בת זוג ששולחת לידידים שלה סמיילי כזה הייתי חושב שהיא בוגדת בי
אם הייתה לי בת זוג ששולחת לידידים שלה סמיילי כזה הייתי חושב שהיא בוגדת בי
שואל השאלה:
אוקיי גם זה מוזר לשלוח תמונת מצב לכול אחד
אוקיי גם זה מוזר לשלוח תמונת מצב לכול אחד
זה אומר ככל הנראה שזה הרגל שלה
אני שלחתי לבוסית שלי לב בטעות מרוב הרגל
אבל אולי היא גם אוהבת אותך, יש מצב
תשאל אותה
אני שלחתי לבוסית שלי לב בטעות מרוב הרגל
אבל אולי היא גם אוהבת אותך, יש מצב
תשאל אותה
באותו הנושא: