4 תשובות
תאכלי
שואל השאלה:
אבל שתיים בלילה ואני מפחדת להקיא
אבל שתיים בלילה ואני מפחדת להקיא
אנונימית
אם את מרגישה רעב אז תאכלי אבל משהו קטן כי אם תאכלי עכשיו ארוחה ואז שתלכי לישון הגוף יפרק את האוכל ופחות ינוח תרגישי טוב
תישתי מים חמודונת