7 תשובות
יש מצלמות אבטחה באוטובוס
את יכולה למצוא את ההאוטובוס שלו לפי השעה שהקו נסע .
תתלונני מגיע לו שיפטרו אותו
זה שלאדם יש פרנסה לא אמור לעניין אותך ברגע שהוא משפיל אותך בפומבי .
ואם הוא ממש השפיל אותך הייתי אפילו תובע אותו במקומך
אנונימי
תתלונני, זה לא בסדר מה שהוא עשה. צריך שיפטרו אותו
להתלונן
שלא יוציא את המירמור שלו על עוד אנשים
בן אדם מסכן
אם זה היה קורה לי הייתי מסוגלת לבכות
אנונימית
בן לא אסיד מה באמת
מצטערת שחיווית גזענות!!
ותתבעי אותוו יואו
תתלונני ברור
כן תתלונני לחברת אוטובוסים הוא חרא ולא יכול לעבוד בעבןדה כזאת את לא הראשונה והאחרונה שהוא אמר לה את זה
מציעה לך להתלונן לחברה של הנהג או משהו, גם אני הייתי בסופר והתחילו לצחוק שאני רוסיה מסכימה שזה מעליב