107 תשובות
מה לעזאזל
צריך לדווח על זה
תתלונן על הטרדה איכ
תתלונן זה חשוב,
אתה בסדר עכשיו?
להתלונן זה הטרדה
אם אתה עדיין באוטובוס פנה לנהג מיד הוא מחוייב לקחת אותכם לתחנת המשטרה הקרובה.
תדווח על זה
אתה בסדר?
שואל השאלה:
אני בסדר
אנונימי
בטוח שאתה בסדר?
שואל השאלה:
לא אני מרגיש נבוך והנהג גם ערבי ולא עזר לי
אנונימי
אז מה אם הנהג ערבי תלך אליו זה לא אמור לקרות גם אם שניהם ערבים תתלונן או משו
אנונימית
בושה למדינה
שואל השאלה:
הוא תמך בו זה עוד יותר השפיל אותי
אנונימי
ממש מצטערת שעברת את זה,
סיפרת למישהו?להורים?
שואל השאלה:
ההורים יודעים הם באים לאסוף אותי אבל זה מביך אותי
אנונימי
לא צריך להביך אותך,הם שני מטומטמים וזה לא אשמתך בשום צורה
תלך לנהג תגיד לו ותעמוד לידו
איך אתה מרגיש?
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי
זה ממש מביך ואני מבינה אותך וכל הכבוד שסיפרת להורים שלך זה לא ברור מאליו וכדאי לך להתלונן כי אם אתה אומר איזה קו באיזה שעה הם יכולים לאתר את הנהג ולפטר אותו או לעשות לו משו זה לא יכול להישאר ככה זה פשוט בושה
אנונימית
שואל השאלה:
ממש תודה לכם אבל בא לי לבכות אני ליד חברים שלי וזה מביך ממש כי אני עוד שנייה בוכה
אנונימי
אל תבכה
תירגע שנייה ושתה מים
הכל טוב
ותכתוב לי בפרטי באהבה אני אשמח לדבר איתך❤
שואל השאלה:
תודה רבה לך
אנונימי
זה הדבר הכי לגיטימי לבכות.
חברים שלך ראו מה קרה?
אנונימית
תדווח על זה הוא לא בסדר בכלל
תפוצץ לו ת'פנים מה אתה גנוב
שואל השאלה:
אני בתחנת המשטרה
אנונימי
תתלונן.
בהצלחהה
ודפאק איך דבר כזה קרה
אתה בסדר לפחות?
באמת שאין לך מה להיות נבוך הכל בסדר לצערנו זה קורה לכולם לא משנה אם אתה גבר או אישה תדבר על זה אל תישאר עם זה לבד ותתלונן עליו למשטרה הוא דוחה ומגיע לו להיות בכלא על זה איזה אנשים דפוקים וואי
אנונימית
בהצלחה בתחנת משטרה
אנונימית
אני מזועזע!!
לפחות יש משטרה..
זה מן הסתם משפיל אבל כדי להתגבר על זה
קח את זה בהומור
לא עשה משהו רציני
כאילו תכלס כולה שם יד במכנסיים
אבל זאת הטרדה לכל דבר ועניין
^אם היית אומרת את זה לבת..
אנונימית
^ממש אבל(אנונימית)
אני חושב הוא התכוון נגעו לו ב*** זה ביג דיל זה כן משהו רציני
איכס איזה הומו
אנונימית
להתלונן על הטרדה! ולספר להורים
M|O
הגזמתם
אז נגע לו באזור
זה מביך זה דיי מטריד בטח שזה בן
אבל זה כל מה שקרה שם בתכלס כאילו אם מסתכלים על זה איך שזה
זה הרבה פחות מאונס רגיל
לא הבנתם אותי נכון הצעתי לו לא לקחת את זה רציני כדי להתגבר
לעשות מזה היסטריה זה לא יוביל לשום מקום זה סתם יגרום לו להרגיש רע יותר
כן הייתי אומרת את זה לבת
הוא הכניס לך יד למכנס אבל לא יותר מזה זה לא במקום בכלל הוא צריך לחטוף על זה בעיטה בביצים זאת כן הטרדה אבל לעשות מזה היסטריה סתם יעשה לך בלאגן בראש לא צריך לקחת כל דבר כלכך כביג דיל צריך גם להתגבר
לדווח.
לא מסכימה
M|O
למה ישבת לידו?
אנונימי
מהה
תתלונן זו הטרדה
לא מבינה המדינה הזאת ! עכשיו יעשו הכל למצוא אותו במשטרה אבל אם אחת מאיתנו היתה מקבלת אפילו מבט לא במקום או נאנסת מי היה מקשיב לנו?
אנונימית
vampire
,את לא אמרת את זה כרגע בחייאתת
אף אחד לא הגזים ואף אחד לא עשה היסטוריה
וזה גם לא הרבה פחות מאונס רגיל,הבן אדם עבר הטרדה מינית
זאת תשובה ממש מטומטמת שלא עוזרת בשום צורה
גם ברור שאם זאת הייתה בת היית עונה אחרת
להתקשר למשטרה
.
אנונימי
מהה?
תגיש תלונה על הטרדה
לא מבינה למה אתם סתם מכניסים אותו להיסטריה
זה מאחוריו כבר
לא צריך לקחת את זה כלכך קשה כאילו זה איזה אונס אכזרי
זה לא בסדר וזה מביך
אבל הגזמתם קצת עם הביג דיל
זה לא רצח
שואל השאלה:
נכון אני לא חושב שאם אני נוסע הביתה שלי ערבי צריך להכניס לי יד למכנסיים זה לא לגיטימי ואני לא מכיר אותו וזה התחושה הכי משפילה בעולם!!
אנונימי
שלא יקח ברצינות
להיתקע בחיים בגלל איזה ערבי ששם לו יד במכנס? אני לא הייתי נתקעת על זה ככה עם כמה שאני לא נותנת לאף אחד לגעת בי
זה היה משפיל ומטריד מן הסתם אבל הגזמה לסחוב את זה קשה מידיי
אז העצה שלי הייתה שלא יקח את זה כלכך כבד
זהו
vampire
די אחותי את מביכה את עצמך
עדיף שתסתמי וזהו
שואל השאלה:
אני לא נתקע אבל רגע ואט אה פאק למה שאיזה ערבי חרמן יכניס לי יד למכנס
אנונימי
שואל השאלה:
זה ממש משפיל אותי
אנונימי
איך הלך בתחנה?
איך אתה נותן למישהו בכלל להגיע למצב כזה אח שלי
איך לא הבאת לו מרפק לאף באותה שנייה יא גמור
לא לגיטימי בכלל בכלל
תלונה הכרחי לדעתי
בעיטה בביצים למה לא שיתרסן
אבל לא צריך לקחת את זה כלכך כבד
נסיעה אחת ורק יד למכנס ולא מעבר למזלו
או בהיסטריה עם כל זה שזה לא לגיטימי
אתם לא מבינים את מה שאני מנסה להסביר
אני לא אמרתי שזה לגיטימי
פשוט שזה מקרה אחד לא נעים בעליל שלא צריך להרוס לו עכשיו תחיים ולהתחיל לעשות לו טריגרים והגזמות וזה
שואל השאלה:
חברים שלי קיללו אותו אבל למה זה בכלל צריך להגיע למצב כזה?
אנונימי
vampire
אבל את לא מבינה מה זה עושה
את קצת מזלזלת בזה ואומרת שזה משהו קטן ויכל להיות יותר גדול
את לא מבינה מה זה ולאן זה מגיע
שמחה לשמוע שאתה לא נתקע על זה
אל תדאג אין לך מה להרגיש מושפל זה הוא שצריך להתבייש
אתה סתם ילד שישב באוטובוס
הוא המביך כי הוא הכניס לך יד לשם והוא יצא מטריד ממש
מצטער אבל זה מרגיש ספאם
אנונימי
אימלה איזה אנשים מגעילים מה נראלו שהוא עושה את זה בכלל
מה זה קשור שהוא ערבי? יגזען. מטרידן הכניס לך יד למכנסיים, תתלונן עליו במשטרה אבל זה שהוא ערבי לא קשור לכלום
מבינה לצערי
אחרי מישהו נסגרתי לגמרי סוג של
זה היה בלחץ אבל לא אונס או משהו
אני אומרת שלמזלו זה לא היה משהו גדול
אתם עושים מזה משהו גדול
אתה בסדר,
התלונת למשטרה?
אה..?
אנונימית
מוזמן לשלוח הודעה, אני אנסה לעזור. חשוב שתדבר עם מישהו בכללי
תתרחק ותרביץ לו ותצלם תמונה שלו ואיזה שהוא חפץ שלו
אתה מוזמן לשלוח לי הודעה אני יעזור❤
אני מצטערת שזה קרה לך זה ממש לא נעים ובאמת כל הכבוד הכבוד שהלכת לתחנת משטרה❤
אין לך מה להיות נבוך
הלכת למשטרה או התקשרת אליהם?
טוב שאמרת להורים שלך
מצטערת שעברת את זה
אתה בסדר עכשיו?
אם אתה רוצה לדבר אני פה :)❤
היי אתה יותר טוב עכשיו?
שבור לו תתחת אחי תפרק לו תפרצוף
למה אף אחד באוטובוס לא אמר כלום??
זה הטרדה
מה לעזאזל
עזבו הטרדה זה תקיפה מינית
תגיש תלונה, תדבר עם החסרת אוטובוס תבקש צילום מהמצלמות אבטחה! יש בכל אוטובוס מדבקה שאומרת שאם יש מצב כזה זה זכותך לפנות לנהג במטרה שהוא יסיע את האוטובוס לתחנה הקרובה
אני מצטערת! תתלונן עליו למשטרה.
מקווה שאתה בסדר
אפילו יותר חמור זה תקיפה מינית לך להתלונן עליו ולך לטיפול זה טראומה
תתלונן, זאת הטרדה מינית וטפ
תזכור את הקו ותתלונן על שני הערבים המפגרים האלה
הייתי מוציא את הפטיש הזה לשבירת חלונות ושובר לשניהם את הראש
אנונימי
דבר ראשון אני ממש שמחה שסיפרת להורים שלך כי יש המון ילדים שמפחדים לשתף את ההורים בדברים כאלו.
על דבר כזה צריך לדווח למשטרה על הערבי ובנוסף גם על הנהג שלא הזיז לו שזה קרה.
אני יודעת שזה מביך אבל תראה אתה כן יודע להתמודד שזה ואו.
תעדכן בסוף מה קרה
או שהייתי מעקם לו את היד ושובר אותה
או דוחף לו אצבע לעין
אנונימי
כאילו עמוק לעין עד למוח להרוג אותו
אנונימי
אמאלה אתה בסדר עכשיו??? זרת הטרדה לכל דבר רני ממש מצטערת בשבילך❤
בועט לו בביצים דהה....
ספאם, בדוק
תדווח על זה מייד ותשלח לי הודעה בפרטי. אגב, מיותר לציין שהוא ערבי כי גם יהודי היה יכול לעשות את זה.
מצטערת שזה קרה לך, זה לא אמור לקרות לאף אחד, מקווה שתקבל צדק.
אבל מה הקשר שהוא ערבי?
כאילו לא יודעת מה העדה שלו קשורה או איך אתה מחליט את זה ככה אבל מאוד חמור קרה לי פעם לצערי... לא יודעת מה הבן אדם היה פשוט בן אדם אז כילו כע... מאוד קשה לי להיות על אוטובוסים בגלל דברים כאלה ברגע שזה קורה לא יודעים ולא מצליחים לעשות כלום... מציעה לזכור איזה שעה זה היה ואת הפרטים של האוטובוס או לפחות את המספר קו ואת השעה.. ולדבר עם המשפחה או מישהו שאתה הכי סומך עליו כדי שיעזור לך להגיש תלונה...
או שהוא מטריד או שהוא קייס בכל מקרה תבקש את המצלמות של האוטובוס שהמשטרה תתפוס אותו
אנונימית

זה לא קשור לניסוח זה קשור לגזענות, מה הקשר בין המוצא של הבן אדם לבין המעשה שלו?
ובנוסף זה שהוא מחליט לשים אותו בתגית הזאת יש מצב שהוא בכלל יפני או טורקי או משהו זה למה לא נכנסתי לזה ופשוט אמרתי לא יודעת מה זה קשור ואז המשכתי לגבי הדבר עצמו ...
gbg


מקווה שכשתתחיל לעבוד יהיה לך בוס ערבי ואז נראה אם תדבר אליו ככה, אם היו אומרים את זה הפוך? "קשור כוסאמא של כל היהודים האלה המקום שיש להם זה בים", היית קורא לזה גזענות, הכללה וכ'ו (זה כן, אבל זה גם מה שאתה עושה)
זה ממש לא קשור כי אי אפשר לדעת מה העדה שלו ולא כולם כאלה ובכל קהילה יש רעים וטובים ותאמין לי שאם יש כאלו שבעבר נאנסו אבל בהמשך הטרידו מינית יש גם אנשים טובים במשהו שאתה לא רואה לנכון
אוי איכ זה מזעזע
ותתעלם מכל הסתומים בתגובות, גם בנים מוטרדים וזה לא פחות נורא מכשבנות מוטרדות.
מקווה שיהיה בסדר והוא יקבל את מה שמגיע לו3>
"וואלה אני מכיר ערבים שתדעי אני מדבר איתם ואין בהם אמונה וההבדל זה שלנו יש מדינה והם אוצים לרצוח את כולנו למדינה המסריחה שלהם"


עזוב את זה שוואלה זאת מילה בערבית, אתה מכיר את כל הערבים בעולם? מה עם אלפי הערבים שמתנדבים לצה"ל? הערבים שבונים לכם את הבתים? שמטפלים בכם בבתי חולים? שמנקים לכם את הרחוב?
זה הטרדה!! תדווח , תתלונן אי אפשר להשאיר את זה ככה זה חמור
אתה בסדר??
vampire כמו תמיד צודקת


וחבל שאנשים לוקחים את השאלה הזו ברצינות....


ספאם דבילי
אני מצטערת שעברת את זה, וגאה בך ממש שהתלוננת וסיפרת להורים שלך.
אם רוצה לדבר אני כאן
נו מה, אתם דפוקים?
ברור שהוא ניסה לעשות ספאם שערבי הכניס לו יד למכנס.
הוא בכוונה אמר ערבי שיהיה וויכוחים, כמה טמבלים אתם יכולים להיות?
תתלונן למשטרה ומה הקשר שהוא ערבי?
thv
וואי אתה בסדר? זה ממש תקיפה מינית..
מצטערת כל כך שעברת את זה
מוזמן לדבר איתי!!
אם אתה לא יותר מדי נבוך, כדי לספר לבן משפחה קרוב אלייך ולדווח על הסוטה
מה באמת עשיתה?
אני מסוקרן